Gå til innhold

Fikk bunaden fra Barneparadiset i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den var nydelig, gleder meg til 17mai og jenta mi kan ha den på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt att det er noe fint som kommer ut av den butikken. Sååååååååå dårlig service og overpriset blæææææææææ. Men sikkert flott bunad =0) bare såå lei butikker med dårlig service.

Skrevet

Fikk kjempe god service jeg, er virkelig førnøyd.

Fikk melding når hun sente varene med sporingnr, og varen kom ganske kjapt.

Skrevet

Hva er det som er så overpriset der?

Og dårlig sørvis det klager man på, slik at de ansatte har mulighet til å forbedre seg vøtt;)

Skrevet

Hvem festdrakt kjøpte du? Har selv kjøpt "Grete" derifra til min minste datter:)

Skrevet

jeg har bare positive erfaringer med den butikken. Fått super service hver gang jeg har handlet der. De jentene som jobber der er jo bare super nydelige. Tar seg god tid til å hjelpe og finne frem av str.

Og det at det er overpriset er jo bare tull. Dette er ikke klær som du finner på HM. Det er god kvalitet på klærne og masse av dette er jo merke klær som Lee, jean paul. Du får det du betaler for.

Skrevet

Jeg kjøpte Maya.(datteren min er snart 7år)

Skrevet

Overpriset faktisk. Da regner jeg med at du sammenligner våre produkter med samme produkter i andre butikker. Tror du da vil komme frem til at vi følger veiledende priser. Du har tidligere blitt oppfordret til å sende meg en mail eller pm med hva du er misfornøyd med. Når du velger å ikke gjøre det så er det i grunnen vanskelig å vite hva du klager på.

Hyggelig å høre fra dere som er fornøyd:)

Skrevet

Overpriset? Hehe, javel.

De gangene jeg har handlet der har servicen vært flott :) Rask levering og personlig service.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...