lego Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Det begynner å bli ganske varmt på østlandet nå og jeg kommer til å føde i løpet av en ukes tid... Men babyen trenger en jakke eller noe uansett da. Er jo ikke sommer ennå. Var en tur på senteret for å se etter jakke, men synes utvalget var elendig! Det var enten hele dresser eller sommertøy, ingen mellomting liksom... Hva gjør vi da? Synes det blir for varmt med hel dress nå, eller??? Har to fleecedresser liggendene etter førstemann, så det er ikke noe stress hvis det brått skulle bli litt kaldere igjen heller... *husker 17 mai i fjor med grøss og gru*
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Cubus har noen tynne babyjakker, men de er fra str. 62. Har du sjekket på Babyshop eller Fru Lyng/Barnas hus?
mammamammamammamor Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 kommer vell ann på kor tynn dress. eg har ein veldig veldig tynn fleecedress som eg har brukt når det var sånn midt i mellom varmt liker egentlig veldig godt sånne ulldresser ol eg. går jo ann til å bruke i stede for jakke
lego Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Takk for tips begge to. Jeg får bare lete litt videre i andre butikker også...
erteposen + 4 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Jeg bruker ikke ytterjakke til nyfødte, faktisk ikke før de reiser seg opp. En strikkjakke holder, og en kan tulle rundt dem et strikket ullteppe.
lykkelig Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 H&M har har hvite jakker til nyfødt som ikke er hverken for tykke eller tynne. Har også sett lignende på barnas hus, men til en helt annen pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå