idamamma-00 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 ...tror hele tiden at nå kommer mensen, men neeei... Har hatt det sånn i ca 1 uke nå. Ikke testet ennå fordi det kjennes ut som den er rett rundt hjørnet, og negative tester tar knekken på psyken min:( Jeg hadde mensmurringer sist jeg var gravid, men det er nå 9 år siden, så husker ikke helt hvordan det var..
Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 dette kan høres lovende ut... tar du temp også eller???? der synes det ofte om du er blitt gravid... du får heller drøyen litt md å teste da vettu... sett deg et mål for når du "MÅ" teste... Lykke til
idamamma-00 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg tenker å prøve å drøye den testinga til lørdag, men tenker på det heeele tiden så..... vi får se. Er det et lovende tegn at det kjennes ut som mensen virkelig er på vei? Jeg springer på do og sjekker hele tiden - sikkert 40 ganger i dag!
ToTette! Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Hørtes veldig ut som sånn det var med meg da jeg ble gravid sist. Gadd ikke bruke penger på test for jeg var sikker på at nå kom mensen. Akkurat de samme smertene! Hadde jeg vært deg ville jeg bare sjekka jeg. Det blir kanskje bare værre hvis du venter enda lenger, mensen ikke kommer, du tester og den er negativ? Kanskje det er bedre å bare bli ferdig med nysgjerrigheta... Uansett hva det blir (Godt ment! Men du vet best hva som er best for deg da! Krysser fingre og tær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå