idamamma-00 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 ...tror hele tiden at nå kommer mensen, men neeei... Har hatt det sånn i ca 1 uke nå. Ikke testet ennå fordi det kjennes ut som den er rett rundt hjørnet, og negative tester tar knekken på psyken min:( Husker dere hvordan det var rundt da dere testet positivt? Jeg hadde mensmurringer sist jeg var gravid, men det er nå 9 år siden, så husker ikke helt hvordan det var..
villemo26 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 du er vel ca like langt som meg da.. eg er i uke 6.. Har testa positivt, og har mensmurringer så det suser etter .-) men d er vist et godt tegn!!!
b_a_b_y_ Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg hadde også mensmurringer, eller til meg var det nesten slik at jeg hadde mer menssmerter i tiden før jeg testet meg enn jeg har hatt ved mensen noen gang!! :0) Lykke til!
idamamma-00 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Oj, det er sånn det føles hos meg også. Menssmerter!!! - har vært på do og sjekket sikkert 40 ganger i dag... Ellers ingen symptom,... (eller jo, er sipping et tegn? Sipper for alt og ingenting..) så er virkelig redd det er falsk alarm... igjen... Venter et par dager til og ser før jeg tester tror jeg. Har ikke kjøpt ennå, så lett å vente;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå