Gå til innhold

Ja, Geox har gode sko, men hvorfor den harde sålen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstegutten fikk et par nye joggesko, kjøpt for et år siden, men de har ikke vært brukt før nå.

I alle dager, det kan da ikke være normalt med den harde sålen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig! lurer på det samme. OG så glatt inni også.

Skrevet

Jeg synes Geox er totalt oppskrytt. Har prøvd flere par til eldstemann. Skikkelig møkkasko! Kjøper ikke det merket igjen. Synes de er hypa opp til de grader.

Skrevet

jeg har kjøpt flere par geox til mine og vært veldig fornøyd. hadde da ikke hørt om dem engang.. men ble de når vi prøvde i butikken.

snakket med en i skobutikken som sa hva som var viktig med en sko.. blant annet var det at sålen skulle være hard.

syns det er lette og fine sko som sitter bra. syns flere sko er så utrolig tunge jeg da.. hvorfor skal de være så tunge??

Skrevet

Ja tosmå er enig med deg også jeg! Lette og gode sko og får vi dem av svigers sier jeg ikke nei. Men synes likevel det er rart at sålen er så glatt inni. Hadde et par i fjor og gutten likte de. Har sandaler nå og han liker de også.... mulig det er fordi de blinker;)

Enig med det at sko skal være så tunge. Prøvde blinkesko på eurosko, en slik pakke med sandaler og sko, men de var bare så klumpete og fæle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...