Gå til innhold

Hjelp! (ang. Canesten pilla)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg puttet inn en sånn Canesten pille i går kveld fordi jeg har fått soppinfeksjon. Og da jeg var på do nå nettopp kom pilla ut igjen i kun to deler! Den hadde ikke smuldret opp slik som er vanlig! Hva gjør jeg nå da? Da har den vel ikke virket sånn som den skal da? Fillern!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du canesten krem vil jeg anbefale deg å smøre deg godt. Utvortes og innvendig. Hvis ingen bedring så kanskje kjøpe ny stikkpille?

Skrevet

Har ikke krem :( Men, hørt det skal funke med yoghurt naturel?

Jeg ringte apoteket nå, der hvor jeg kjøpte pilla. Jeg skal få en ny gratis. Gjør vel ikke noe å ta den på nytt?

Skrevet

Harakkurat avsluttet en soppkur selv,i min pakke var det seks piller om skulle taes om kvelden(en for hver dag)

Det var også canesten. har blitt kvitt kløen,men ser at det enda er litt småklumper som kommer ut...vet du om det er vanlig eller?første gangjeg har hatt slik kur og morgenenn etter kom litt av pilla ut,men ikke mye...

Skrevet

Hei Tidemann!

Det er vanlig at det kommer ut rester..små hvite klumper.. Men, pilla mi var bare knekt i to og hadde ikke smelta i det hele tatt. Han på apoteket sa at han aldri hadde hørt at det hadde skjedd før..hehe.. Så nå har jeg fått ny.. :)

Skrevet

Til HI: Jeg ville ha ventet 3 dager ca for å se om symptomene som kløe etc ble borte før du tar en ny. Virker ikke som den har funket som den skal ettersom om den kom såpass hel ut igjen dagen etter, men for sikkerhetsskyld ville jeg sett om den har hjulpet. Hvis ikke tar du den du fikk på apoteket:)

Vil ellers annbefale å heller bruke Pevaryl 1 gangs-stikkpille neste gang du skulle få en soppinfeksjon. Jeg synes den er mye mer behagelig både å sette inn, og den er ikke sånn grumsete/klumpete når den kommer ut. Den kommer ut mer kremaktig.

Til Tidemann: Ettersom du tok en 6-dagers kur tar det litt lengere tid før allt har kommet ut igjen,så det er ikke uvanlig at det fortsatt kommer litt ut.

Skrevet

Takk for tipset ninen :)

Skal drikke appelsinjuice og spise syrlig yoghurt noen dager nå også. Så får jeg håpe at det forsvinner slik at jeg slipper ny kur. Føles en liten smule bedre i dag, så kan hende den har gjort littegranne nytte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...