Kitsune Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei, hvordan er det med dere og symptomene? Er de like sterke hver dag, eller veksler det? Jeg har vært småkvalm og "uggen" i ca en uke(siden jeg testa blått), hatt ømme bryster og vært veldig trøtt. Idag er jeg 6+2 og ikke noe spes kvalm igrunn. Er bare "støl" og det sprenger litt i eggstokkene, brystene er mye mindre ømme også, men det er ikke antydning til blod da, det er jo positivt:) Jeg vil gjerne høre andre erfaringer. Hvor tidlig var dere hos legen første gang?
Maya&Leah*har født* Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 De veksler jo litt... Men har veldig ømme bryster om natta og når jeg står opp om morgenen, det kan gi seg litt utover dagen og så komme tilbake igjen på kvelden. Kvalmen kommer å går, vært kvalm noen dager så gir det seg noen dager å slikt. Tror det er helt normalt :-)) Jeg er ca uke 8 nå. Kan merke at livmoren begynner å utvide seg litt til tider også. Med min første fødte var jeg hos legen i uke 6 tror jeg.. Nå var jeg hos legen idag i uke 8 :-)) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå