Gå til innhold

Symptomer hver dag eller...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan er det med dere og symptomene? Er de like sterke hver dag, eller veksler det? Jeg har vært småkvalm og "uggen" i ca en uke(siden jeg testa blått), hatt ømme bryster og vært veldig trøtt. Idag er jeg 6+2 og ikke noe spes kvalm igrunn. Er bare "støl" og det sprenger litt i eggstokkene, brystene er mye mindre ømme også, men det er ikke antydning til blod da, det er jo positivt:) Jeg vil gjerne høre andre erfaringer.

Hvor tidlig var dere hos legen første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De veksler jo litt... Men har veldig ømme bryster om natta og når jeg står opp om morgenen, det kan gi seg litt utover dagen og så komme tilbake igjen på kvelden. Kvalmen kommer å går, vært kvalm noen dager så gir det seg noen dager å slikt. Tror det er helt normalt :-)) Jeg er ca uke 8 nå. Kan merke at livmoren begynner å utvide seg litt til tider også.

 

Med min første fødte var jeg hos legen i uke 6 tror jeg.. Nå var jeg hos legen idag i uke 8 :-))

 

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...