Gå til innhold

LANG syklus+symptomer liste. Noen som vil synse på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

29. mars 09 – Første dag helt uten mens. Er på dag 7 i syklusen. Pp1 starter.

- sex m/ utløsning

31. mars 09 – Sex m/ utløsning

- Sex u/utløsning

April pp1

2. april 09 – Sex u/ utløsning.

- sex m/ utløsning

4. april 09 – Sex m/ utløsning

5. april09/6. April 09 – Sex m/ utløsning

- Smerter i korsryggen som ikke vil gi seg. Slemt. EL?

7. april 09 – Sex m/ utløsning. Etterdønninger etter korsryggsmerter den 5. som har vart til nå. Liksom øm og trett i korsyggen. Vondt i ”systemet”, særlig under sexen. Mensmurringer i livmoren og kjenner eggstokkene. Hm. Mystefistisk. Veldig sulten, men klarer ikke tanken på mat. (Gikk 24 timer uten å spise. Samboer tvingte til slutt i meg mat. Etterpå gikk det liksom over.)

8. april 09 – Satt i sofaen, samboeren lager mat, jeg brekker meg plutselig. Rekker do før jeg kaster opp, men er ingenting å kaste opp bortsett ifra galle. Øsj. Fortsatt ”øm” i korsryggen.

9. april 09 – Skikkelige mensmurringer natt til 9. Fikk også plutselig intens stikkesmerte nedenfor navlen litt til venstre en plass kanskje vet ikke. Var så vondt at jeg ikke fikk summa meg til å kjenne hvor det var. Varte heller ikke så lenge, takk gud.

- Sex u/ utløsning

- Sex u/ utløsning

10. april 09 – Sex m/ utløsning. Div. Stikninger under navlen. Ømt når samboeren støter dypt.

11. april 09 – Sex u/ utløsning. Ømt når samboeren støter dypt.

13. april 09 – Sex u/ utløsning. Skikkelige mensmurringer... Hele tia :o Fant livmortappen! Lå veldig lavt, og var veldig lukket. Selve tappen var liksom veldig spiss, og selve halsen bulte liksom ut. Hard. Som en liten tennisball med tapp på! Er nok grunnen til at sex er vondt, ja...

14. april 09 – Er på dag 23 i syklusen. Idag har murringene i livmoren gitt seg. Har ikke kjent noe siden jeg sto opp for 3 timer siden. Men har vondt i korsryggen igjen, er sulten men litt kvalm, er løs i magen og nesen var mer rennende enn vanlig i morges. Livmortappen har flyttet seg litt lenger opp, men virket kanske litt åpnere. Og det er tegn på mensen :(

Hva syns dere om dette? Er det håp for en spire?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...