♥♥♥ Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 ... blir det sagt... hva bruker du den til? bortsett fra å amme da... snuppelure har bltt litt forkjøla, så tenkte å ta litt morsmelk i nesa hennes etterpå. det skal hjelpe, ikke sant?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 jeg bruker den til tett nese ja, og så kan den visst brukes til sår stump. det kom jeg på her en natt, hadde sendt salven med eldste da han reiste på hytten med besteforeldrene. men så ble minste litt sår da. vanskelig å få tak i salve sent på kvelden midt i påsken. men midt på natten kom jeg på at jo, morsmelk kan brukes. så ved neste bleieskift var det fram med puppen og "spyle" he he..
Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 skal visst hjelpe det ja,men selv så får jeg det ikke til! hehe,lillegutt ligger ikke i ro med hodet sånn at jeg får det inn i nesa på han hehe
♥♥♥ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 jeg ser for meg å pumpe litt slik at jeg kan ta litt morsmelk i en 1 ml- sprøyte... ellers skjønner jeg ikke hvordan jeg skal treffe...
MintCondition Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Hehe, må bruke sprøyte da, ellers er det jo umulig Mm er flott mot såre brystvorter også, klem ut en dråpe og la lufttørke
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 jeg la mini på sengen min. så sto jeg på kne over han, lot han suge litt så utdrivningsrefleksen ble satt i gang, da står jo spruten, så var det bare til å sikte. he he.. jada... fin forklaring..
Gjest Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Det skal funke på øyekatar også ;-) Bare å dryppe noen dråper på øyet et par ganger pr døgn.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Bestemora til mannen min har bestandig spurt meg om å få litt råmjølk når ungane har blitt født her i huset. Ho fryser det ned også tar ho å flisar av litt når ho trenger det, brukar det mest mot øreverk ho da. Tar det på ein bomulls dott og legger den i øre Eg har bruka den i nesa og i auger som er irriterte, om det ligger noko i auga feks så har eg skyllt det ut med mm. Eg har hatt det i ein rein kopp og bruka pimpette etterpå eg da. Det funkar fint det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå