Gå til innhold

Noen som har opplevd intense EL-smerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt EL-smerter i 2 dager nå, men verst i dag - såpass at det er vondt å gå/bevege seg - ble bittelitt kvalm i stad også. Først smerter på høyre side og så i dag på venstre side...

Utrolig sint og irritert og nesten aggressiv på søndag - tolket det som pms symptomer, da også med bittelitt blod på papiret når jeg tørket meg. Så nesten sikker på at EL begynte da...

Har selvsagt hatt sex hver dag i hele påsken og håper jo på full klaff - men lurer litt på hvor vanlig det er å ha så intense EL-smerter?? Og hvor lenge varer det? Håper bare at det ikke er noe galt...

Jeg begynte altså på søndag og i dag er det tirsdag og i dag er smertene verst, bittelitt kvalm også - men regnet egentlig ikke med å få EL før til torsdag, så synes det kom litt tidligere enn forventet, men syklus kan jo være litt ustabil etter en MA har jeg hørt. Er 6 uker siden jeg mistet tvillingene i uke 12...

Noen som har lignende erfaringer?? Blir veldig glad hvis noen kan svare =)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Jeg har ofte velig vondt i firbindelse med eggløsning, men det varer ikke så lenge som du beskriver her...

Huff jeg føler med deg snuppa!!

Tenker høyt jeg nå: Har du brukt pergo denne måneden? (Man kan få mer intens eggløsning, og dermed mer vondt....

Hvor lenge siden var det du hadde utskrapning etter ma?? Kankje noe ømt igjen fra det??

Du er sikkr på at du ikke er gravid nå??? når jeg hadde ex.u var det veldig vonde el. smerter det kjents ut som....

Ta deg en ibux og en paracet!!

GOD BEDRING :)

vi får håpe det gbare er en veldig sterk eggløsning, så blir du gravid igjen vettu :)

Skrevet

Jeg skal etter 'planen' ikke ha EL før søndag, men i dag har jeg følt meg oppblåst og har smerter nederst til høyre i magen pluss mensmurring... Jeg pleier ikke å ha det sånn flere dager før el....??!!!!

Lurer på om det er noe som går her på BIM? hehehe..

Neida, skal ikke tulle..!

Lykke til snuppa. Hvis det ikke blir bedre med deg snart, så ta en tur til lege. Bedre føre var.....

Skrevet

jeg og har hatt kjempe vondt i magen i ett par dager nå,men værste idag... stakk til som pokker istad, varte i kanskje ett minutt den verste..

ellers oppblåst og uggen i livmora liksom:)

jeg og hadde en ma i feb som ble skrapet ut 25feb.. pleier ikke kjenne el på denne måten her...da er det sikkert pga ma at vi har sånne smerter nå?

dette er vår første pp etter ma..

vil så gjerne det skal klaffe nå med en gang! men gud så skummelt det er om det gjør det...

huff..

men adine:) husk ikke noe ibux i prøveperioden! det kan hindre eller forsinke eggløsning... bare paracetamol som virkestoff til gravide og de som prøver:)

lykke til:)

Skrevet

Her har jeg fått EL-slim i bøtter og lass....ingen tvil, hehe =)

Så da kan jeg bare ha det så "vondt", hurra - det er EL!!!!! Tydelig ganske så kraftig EL også... Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen og at den sitter i hele 9 mnd!!!

Går ikke på Pergo, men skal egentlig ta blodprøver på dag 21 neste syklus og så evt vurdere om jeg skulle begynne på Pergo, for jeg har ikke alltid EL, men tydeligvis har jeg EL denne gangen - og her kjører vi på, hehe =)

Bare rart at det har vart i så mange dager, at det begynte på søndag for jeg forventet egentlig ikke EL før til torsdag - men så lenge man kjenner at her er noe på "gang" så er jeg fornøyd jeg altså... =)

Er 6 uker siden MA/utskraping og har hatt EL og så mens og nå har jeg EL igjen...

Tusen, tusen takk for svar jenter og ha en fortsatt fin kveld =)

Klem fra

Skrevet

ja jeg har oxo hatt sånne el smerter. veldig vonde, sånn at jeg ikke kan sette meg hardt ned på en stol en gang... så ja jeg føler med deg=)

Men hvor mange dager har du vært sånn???

Jeg har hatt det i ca 3 dager 1-2 dager intense smerter... men siden du har hatt begge sider tenker jeg: kansje 2 egg??? altså kansje om begge blir befruktet så kommer det tvillinger??? nei ikke vet jeg... var bare min intuisjon???

Skrevet

Det er rart med intuisjon, magefølelsen pleier jo som oftest å stemme(!)

Jeg mistet tvillinger i uke 12 den 7.mars - kanskje det er meningen at jeg skal ha tvillinger likevel?? Kanskje derfor jeg har sterke smerter? 2 egg??? Jaja - det blir ihvertfall utrolig spennende de neste 14 dagene...

Nå steg håpet mitt flere hakk *smiler* =)

Ha en fortsatt strålende fin kveld!!!

Klems

Skrevet

så søt du er=) ja men min mage førelse har virket mange ganger=) vet ikke hvorfor. men blir litt skremt selv noen ganger=) hihi

Tenk om det kommer 2 da=) så spennede=) krysser fingrene for deg=)

Ha en strålende kveld du oxo=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...