Gå til innhold

Første kontroll idag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på første kontroll, er ca i uke 8. Gikk veldig bra hos legen,han vil sende meg videre på sykehuset for kontroller der,iogmed at første fødte er født med en del missdanelser så går jeg å er litt bekymret,å det er jo ikke noe kjekt når det er noe vi skal glede oss over!! Så gleder meg til jeg har fått vært på sykehuset å fått UL å sett at alt er som det skal være :-) '

Legen min sa klart ifra at jeg ville bli fulgt opp veldig tett i dette svangerskapet. Å det er jeg veldig glad for :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at dere blir fulgt så godt opp:) Tenker det var veldig betryggende:) Da er det bare å ønske dere masse lykke til videre! Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...