Maya&Leah*har født* Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Da har jeg vært på første kontroll, er ca i uke 8. Gikk veldig bra hos legen,han vil sende meg videre på sykehuset for kontroller der,iogmed at første fødte er født med en del missdanelser så går jeg å er litt bekymret,å det er jo ikke noe kjekt når det er noe vi skal glede oss over!! Så gleder meg til jeg har fått vært på sykehuset å fått UL å sett at alt er som det skal være :-) ' Legen min sa klart ifra at jeg ville bli fulgt opp veldig tett i dette svangerskapet. Å det er jeg veldig glad for :-)))
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Så flott at dere blir fulgt så godt opp:) Tenker det var veldig betryggende:) Da er det bare å ønske dere masse lykke til videre! Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå