Gå til innhold

vondt i livmorhalsen.


Prinsessa<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er plaget med d samme, og var hos legen idag, hun mente at d kom av at "trådene" til livmoren er max strukket og hodet til babyen presser på. så er ingenting farlig;) er helt normalt også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også stikkinger/ilinger der nede/inni. Jeg trodde kanskje d var et tegn på modning. tenkte å spørre JM imorgen, evt få henne til å undersøke meg.

er 36 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 39 + 3 nå, og her er de uutholdelige i perioder.. Ilingene/stikkingene altså, det kjennes rett og slett ut som om hodet er på vei ut - uten rier.. he he, utålmodig liten baby dette... Var såpass ille her i stad, at jeg sviktet i beina på det værste.. men det gir seg fort da, kommer støtvis... Max utstrukket og veeeldig moden her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk vite hvorfor i dag. har 3 cm åpning i livmorhalsen .. ikke rart jeg hart kjent så mye nedtrykk i bekkenet og ilninger der innefra..

beina mine svikter plutseli også. ramler nesten over ende. kjennnes ut som hode skal komme ut her ågså uten rier.

regner me at d er ike lenge igjen med meg hvertfall. har litt sterke kynnere med smerter nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...