Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som er veldig trøtte?Jeg er i uke 31,100%SM med bekkenplager,og likevel utrolig trøtt(3 svangerskap)så m.2 andre småtroll er det ikke bare å legge seg,bortsett fra på formiddagen,men da er det jo alltid noe husarbeid å gjøre.I tillegg er magen begynt å bli utrolig "full"kjenner at lungene liksom ikke helt får plass.Dette ble visst litt sytete,men sånn var det visst i dag.Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du trenger jern, jeg hadde 11 i blod% eller hva det er de måler fornoe, så lå jo egentlig over grensen for å bli anbefalt å ta jern ( det er vel 9 eller noe). Men siden jeg var så trøtt så sa de at jeg kunne prøve å ta jern å se om de hjalp, Å jeg føler meg som et helt nytt menneske.

Så kanskje ta en tur til legen/jordmor å høre

Skrevet

Rundt uke 30 var jeg veldig slapp og trøtt, sov og sov! Legen min sa at det var helt normalt, mye som skjer i kroppen så den må bare få fred og ro til å jobbe :) tok ny prøve av blodprosenten hos legen, den var helt fin, man skal visst ta en ny prøve rundt uke 29-30 uansett så kanskje du skal ta en tur?

Hadde veldig bekkenplager å visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men de gikk over når jeg fikk hvile så mye. Fikk tilbake energien etter to uker :) Er i uke 36 å nå har det begynt igjen, men en del andre ting som virker innpå.

Håper du finner tid til å hvile selvom du har de andre små! God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...