Thessa og Bebbis Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Fikk vite nå at min samboer er blitt permitert 50%! Hva skjer da?
Thessa og Bebbis Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 Oi, trykket visst litt fort. Jeg har termin om 3 uker. Hva skjer i forhold til pappaperm og alt nå da? Åh, dette var det siste vi trengte. Sliter med høyt blodtrykk. Tror ikke det blir noe bedre nå! :-(
chiquetita Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Uff for en kjip situasjon å være i. Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg vil ønske deg lykke til og gi deg ett råd:hvis du ikke kan gjøre noe med det, må du ikke jage deg opp og bruke masse energi på det. Se fremover og tenk: det kan lett gå godt. trøsteklem
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hva tenker du på skjer med pappaperm? Alt går sin gang allikevel.. han skal ikke ha perm på mange uker enda, kanskje det tar seg opp på jobb eller han finner ekstra arbeid i mellomtiden? Ikke ta sorgene på forskudd.. vi klødde oss godt i hodet da mannen i huset her ble sagt opp og hadde kun en mnd oppsigelse... og vi venter tvillinger.. men han har da funnet noe å gjøre imens, dog ikke fast, men pengene ruller inn. Skal se det ordner seg Bruk energien på bedre ting enn å plage seg selv
Thessa og Bebbis Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 Takk for svar :-) Har fått roet meg ned litt nå. Er jo ikke noe jeg får gjort uansett. Dette ordner seg. Kjip situasjon og veldig uventet! Men, vi klarer oss nok! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå