winneboo Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Noen som vet hva det kan skyldes? Er det vanlig? Jenta mi har vært hos pappaen sin i påsken og er som vanlig stum som en østers. Hun har siden igår hatt vondt i magen og en del grønn avføring. Generelt er almenntilstanden fin, kun litt magesmerter når hun bæsjer. Kan det være noe hun har spist som gir en grønn farge, som egentlig ikke er farlig? Hun er 3,5 år.
winneboo Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 Mente at pappaen hans er stum som en østers. Prøvd å få tak i han for å kanskje få en logisk forklaring så jeg slipper å bekymre meg.
kokosyklus Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Nja... kanskje hu har fått mye godis? Eller så ville jeg stålsatt meg på en runda omgangssyke...
heisand? Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 det har sønnen min hatt to ganger etter å ha vært hos pappaen. men han gir han mye drittmatt. sikkert derfor. får bare mellommåltider.
winneboo Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 Håper for Guds skyld at hun har spist for mye godis. Orker ikke enda en runde nå. Blir da 4. runda i år...jizzezz off.
kokosyklus Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Vi hadde netopp runde to på tre uker. Jeg går fint ned i kilo til sommrene hvis det fortsetter som dette:) he he!
Supermamm Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Kan være hun har spist noe med mye fargestoffer. Grønt godteri feks?
winneboo Skrevet 14. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2009 Ja det kan jo hende. Off, jaja hun har jo ikke gjort annent enn å spise siden hun kom hjem. Konstant sulten jo.
winneboo Skrevet 14. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2009 Hehe ikke sant. Jeg vil helst ikke miste de kiloene jeg har, for trenger de. Har akkurat feta meg opp i påska etter siste runde..hehe..
winneboo Skrevet 14. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2009 Ja det kan jo hende. Det kjipe er jo at jeg ikke aner hva hun har spist de siste dagene siden hun ikke har vært hos meg i påsken. Men satser på at det er gått ned for mye godteri og dritt. Hun er jo i fin fin form ellers. Men nå har jeg heldigvis fri frem til torsdag så da har et par dager på å se ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå