snart to barns mamma:) Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 er 37 uker på vei og i to dager nå har jeg følt meg skikkelig uvel. svimmel og kvalm og rar i hele kroppen. noen som vet??
snuppene 09 og 11 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Høyt bodtrykk (140\90) og proteiner i urin. Disse to i kombinasjon og man har per definisjon svangerskapsforgiftning. symptomer kan være hodepine (framre del av hodet) vondt øverst i mage, synsforstyrrelser og ødemer. er hvertfall dette jeg har fått beskjed om å være oppmerksom på, da jeg ligger høyt i blodtrykk. Men siden du føler deg svimmel og uvel ville jeg ha kontanktet lege. skader jo ikke høre hva de sier. bedre det enn å gå å bekymre deg. Er jo fort gjort å kontrollere blodtrykk og urin, så får du svar på det som bekymrer deg.
Jente_83 med maibaby Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Symptomene på svangerskapsforgiftning er hvertfall - høyt bloddtrykk - proteiner i urinen - hodepine - smerter øverst i magen. Tror også man kan være kvalm og uvel. Er det lenge siden du har vært til kontroll da? Ville kanskje tatt en tur for å skjekke blodtrykk og urin hvis du er bekymret. Men hvis det er noen trøst, så har jeg det akkurat på samme måte, er helt rar i kroppen, og mye kvalm og uvel. Men har vært til kontroll i dag, og alt er fint! (er 37+3). Tror man må regne med at kroppen oppfører seg rart nå på slutten, men er veldig ubehagelig! Lykke til videre:)
Annabeth Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg har hatt suprvondt i hodet og vært uggen i ukesvis, men alt er helt fint... Du er sikkert bedre i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå