Ms Fixi Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 eller er det bare gyn som kan det? jeg får pergo for og stabilisere syklusen min. har el av meg selv men kan ha sykluser opp til 50 dager. har gått på 3 pergokurer (dobble) og gyn sa at jeg bare kunne ringe hvis jeg trengte flere mnd... nå har det seg sånn at gyn er på ferie til den 20 april og jeg skal til fastlegen imorgen. kan han da skrive ut resept til meg??
lillehare Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 nope, jeg fikk høre at hun ikke kunne det, treng spesiell tillatelse etc. jeg måtte få det av gynekologen
Ms Fixi Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 ok... selv om fastlegen har henvist meg videre til gyn og han er klar over at jeg går på pergo?? jeg vet jeg kan ringe inn til min gyn og få han til og sende men han er ik tilbake før den 20:(
Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Noen leger velger å ikke skrive ut pergo fordi behandlingen i grunn skal startes og følges av gyn. Men legen din kan skrive ut resept og jeg er helt sikker på at det ikke blir noe problem, spes siden du har den avtalen du har med gyn. Min lege skrev det ut før jeg dro til gyn første gang, så det faller i grunn på hva legen er villig til å gjøre, og som sagt så kan jeg ikke se for meg at legen din skulle velge å ikke skrive ut resepten til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå