Gå til innhold

YES!!! JEG ER GRAVIIID:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig klaffet det igjen:) Det gikk jo for så vidt fort denne gangen da: 8 mnd, men hadde pergo hele veien da.

Så nå venter vi vår andre pergobaby, den 17. desember:) juhuuuu!

Helt merkelig egentlig for jeg var hos gyn 23. mars og da skulle vi se om jeg hadde noen gode egg på lur siden jeg ble pergostimulert; det var på dag 15 i syklusen og hadde fått 1. postivie EL-test samme dag, så jeg var ganske sikker på at dette gikk bra. Men hos gyn kunne han ikke se noen follikler som var store nok og var svært skeptisk sa han. Han sa at hadde det ikke vært for at jeg fortalte han om den pos EL-testen samme dag, så hadde det ikke vært sjangs...

Han sa så at han håpet at vi allerede hadde hatt sex siden det var mulig at EL allerede var skjedd. Det hadde vi og jaggu er vi gravide og gitt:)

Er 5+1 i dag så har laaaangt igjen å gå, men gud så lykkelig jeg er!

Skulle egentlig ha begynt på puregon i mai og evt lap i aug go deretter IVF:)

Sender masse babystøv til dere alle sammen********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, kjenner jeg får tårer i øynenen. Gratulerer kjempemasse. Kos deg kjempemasse med svangerskapet. :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!:)

Skrevet

Tusen tusen takk!

Jeg er kjempekvalm og glad for det:)

Skrevet

grattis ble veldig glad for dine vegne, kjenner meg litt igjen men vet ikke om det har klaffet!

fikk min første positive el test i dag som forventet men har hatt samleie siden fredag kveld, så vi burde ha truffet på el i såfall gjort det alt enn gang i dag og skal fortsette dagene fremover!har gått på trippel pergokur og har fått el av meg selv denne måneden!!!

-Når klaffet det for dere var det den dagen du fikk positiv test eller var det rett før??

håper de tidligere samleie våre har kommet til god nytte her!

Skrevet

å så spennende baby87!

Jeg vet ærlig talt ikke hvilken dag det klaffet. Vi hadde sex på dag 14, første positive el-test på dag 15. Den dagen var jeg hos gyn og han fant ikke noen modne nok egg, så han trodde ikke det ble noe i alle fall. Men han sa at det kuuuuunne være at jeg hadde hatt EL natta før, altså natta mellom dag 14 og 15, men det var lite trolig sa han. Så hadde vi sex dag 15, 16 og 17. Positiv test på dag 29.

Spørs nok om jeg faktisk hadde hatt EL natta før første posivite test. Hadde forøvrig positiv EL-test dag 15, 16 og 17, så det kan jo også hende at mine egg bare bråmodnes også da. På dag 15 var egget 12,9 mm og det må være 20 mm før det slipper og det modnes med ca 1 mm pr dag.....

Så jeg har egentlig ikke helt peiling som du forstår, men beste anbefaling jeg kan gi når man går på pergotime er sex annenhver dag fra dag 10-20:)

Masse lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar !

vi har ikke akkurat hatt sex så tidlig på dagen,men natten/kvelden,

testet idag og den var negativ så da regner jeg med den alt har vært så håper den sexen som var dagen før i går og ettermiddagen i går hjalp til ;)

i går når sånn tidlig ettmiddag fikk jeg ett skikkelig kraftig stikk nederst i magen,kan det hatt vært egget som slapp da eller??

uansett negativ test skal vi fortsette å ha samleie ut uka tenkte vi!

hvordan går det med svangerskapet ditt nå da?

Skrevet

Dette var gode nyheter :-) Gratulere masse!!! Håper du får et fint svangerskap!

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...