Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville valgt svart i denne vognen :-)

Men smaken er som baken ;-)

 

Lykke til med fargevalget.

Skrevet

Vi valgte platina vi, for vi syntes de ensfargede ble litt kjedelige.... Men alle har hver sin smak.

Hvis jeg måtte velge mellom navy og svart, hadde jeg tatt svart.

 

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg har kjøpt en sort mondial duo. Valget stod mellom den og leatherette, men var for lang leveringstid på den siste. Titta også på blå, og hadde muligens valgt den om jeg venta gutt.

Skrevet

Ville valgt svart.

Står mellom et par muligheter selv gitt.

Vi skal enten ha Copper, Pink Check eller Pro Ocean.

Vi får en jente,men syntes Pro Ocean er helt nydelig for det...

Ikke lett dette altså.

 

Heldigvis får vi den av svigers, så om jeg ikke klarer bestemme meg så får de ta valget=P

Skrevet

Hvis valget sto mellom svart og navy hadde jeg tatt svart.. Jeg har fosåvidt en sort edge og er veldig fornøyd. Alt av tilbehør passer til svart,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...