trolly Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Skal kjøpe en Emmaljunga edge duo, og valget står mellom Navy og Svart. Hva ville dere valgt? Se: http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO Ikke lett å velge nei:)
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Tror jeg ville valgt svart i denne vognen :-) Men smaken er som baken ;-) Lykke til med fargevalget.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Vi valgte platina vi, for vi syntes de ensfargede ble litt kjedelige.... Men alle har hver sin smak. Hvis jeg måtte velge mellom navy og svart, hadde jeg tatt svart. Lykke til med valget!
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg har kjøpt en sort mondial duo. Valget stod mellom den og leatherette, men var for lang leveringstid på den siste. Titta også på blå, og hadde muligens valgt den om jeg venta gutt.
LilleTrille med en tulle Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Ville valgt svart. Står mellom et par muligheter selv gitt. Vi skal enten ha Copper, Pink Check eller Pro Ocean. Vi får en jente,men syntes Pro Ocean er helt nydelig for det... Ikke lett dette altså. Heldigvis får vi den av svigers, så om jeg ikke klarer bestemme meg så får de ta valget=P
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Hvis valget sto mellom svart og navy hadde jeg tatt svart.. Jeg har fosåvidt en sort edge og er veldig fornøyd. Alt av tilbehør passer til svart,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå