saratussen Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 ?? må si jeg gruer meg litt..blir en helt annen hverdag
Sånn kan det gå Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Ikke noe å grue seg til. :.-) De aller, aller fleste barn takler skolestarten helt utmerket og stortrives fra første stund. Har førsteklassing for 7. gang til høsten og hun storgleder seg til å bli skolejente.
frk.velandre Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 eneste jeg gruer til, er at når di begynner på skolen er det plutselig vinterferie, høstferie,juleferie,laaaang sommerferie,påskeferie....å jeg har det ikke... når di gikk i bhg, så slapp jeg tenke på sånne ting. nå blir det en kabal å legge, spesielt på sommeren, når jeg bare har 4 ukers ferie... vet det er sfo. men det er det jo ikke på sommeren. *sukk* meeen alt ordner seg:)
petite fleur Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Her er sfo stengt kun 4 uker på sommeren...trodde det var sånn overalt?
Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 De fleste steder har SFO man kan benytte til dette :-) Jeg har en som går i 1.klasse nå, og det er noe annet ja. I begynnelsen var alt spennende, så kom en reaksjon der han savnet barnehagen og friheten der, og så gikk det seg til igjen. Min opplevelse er at han har vokst veldig mentalt dette året, blitt mye mer stor gutt, tydelig påvirket av de større barna på skolen. Er også veldig gøy å oppleve alt det nye han mestrer, som å lese, regne, ha forståelse for penger, lært masse historie og om religioner osv. Gøy med 1. klassing i hus synes jeg :-)
Monajenten Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Jenten min er bare 5 år og 4 mnd (født i desember) men hun er kanonklar for skolen. Gleder seg noe helt vilt, og snakker om det omtrent hver eneste dag. Men hun er veldig smart også, så jeg tror ikke det kommer til å bli noe problem selv om hun vil være en av de yngste. Ang. det du tenker på, tror jeg ikke det blir noe problem, for SFO fungerer på samme måte som bhg ang. ferie:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå