Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Våknet en natt for en ukse siden ca med skikkelig høy puls. Jeg var veeldig varm og følte at pulsåren i halsen hoppet løpsk. Vekket sambo som tok pulsen, den var veldig rask og uregelmessig. Føltes ut som kroppen jobbet og jobbet selv om jeg ikke gjorde noe. Lå med dette i ca en halvtime før jeg sovnet..en skikkelig forferdelig følelse. Har hatt dette noen ganger i ettertid på jobben, men har ikke vært i forbindelse med stress. Er det noen som har opplevd dette før? er det noe jeg bør bekymre meg over?
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Hør med jordmor eller legen om hva de mener i ditt tilfelle
Kæmma og trultene Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hei! Jeg har hatt dette, jeg har veldig lavt blodtrykk og kan plutselig få dundrende puls mens jeg ligger og sover feks. For meg hat det roet seg etter at jernet mitt har stabilisert seg. Sjekk med lege/jordmor hva de tror, det bør jo undersøkes!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hva mener du med skikkelig høy puls da?? Det er greit og ta pulsen eksakt når du måler.., eller at du skriver opp tallet.., for det er noe legen vil spørre om.. Jeg har ofte slike "anfall".. Har hvilepuls på 130/140 ca når jeg får dette.. Når jeg ikke går gravid så får jeg betablokkere for og roe ned pulsen.. Det er ikke noe fare for barnet har legen sagt til meg selvom jeg ikke kan ta tablettene nå som jeg går gravid.. Jeg ville telt og skrevet ned tallet du kommer til ved de neste 2-3 tilfellene og om du finner det fortsatt veldig ubehagelig kontaktet legen din..
Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 Blodtrykket mitt ligger nå på 135/85, og har fått en del vann i kroppen.. Har ikke fått telt pulsen eksakt, skal huske å gjøre det om jeg får det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå