Gå til innhold

6 uker - Hvordan sover de på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Min gutt har vel ingen faste rutiner enda, men kan sove 4 timer fra ca 10-11 + at han sover et par timer fra ca 16-18.

Prøver å legge han i 20-21 tiden. Han får Nan kl 23 og pupp et par tre ganger i løpet av natta.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutteplutt ble 7 uker i går og han sover på natta fra 23 og får vanligvis pupp en gang i 03-04tiden (noen ganger har han sovet helt til 06 *dåne*). Frokostpupp blir vanligvis inntatt mellom 07 og 08. Sover da vanligvis godt fra ca 9 (følger storesøster til bhg) til neste måltid (spiser i snitt hver 3. time). Sover som regel en times tid i forkant av hvert måltid utover dagen, men om han plutselig sover veldig lenge før et måltid sover han tilsvarende mindre før neste.

Skrevet

Ingen veldig faste rutiner her heller med babyen på 6 uker.

Men han sovner mellom kl. 19.30 og 21.00 på kvelden. Det første strekket kan han sove i opptil 3 timer, så få pupp, så sove 2 timer og få pupp, og så 1,5 time og få pupp. Og sånn veldig tidlig på morgenen, gjerne fra 03/04-tiden er det bare tull. Da har han vanskelig for å sovne igjen, og jeg prøver alle midler; byssing, amming i søvn osv. I dag sto jeg opp med han kl. 05.30, så prøvde vi å legge oss igjen etter en halvtime. Fortsatt tull sånn til og fra (han sov ved puppen).

Står opp for dagen ca. kl. 9. Da dusjer jeg og spiser frokost og steller lillegutt. Klarer å holde han våken et par timer før han blir kjempetrøtt og sovner. Da sover han mellom 1,5-2 timer. Prøver så å holde han våken i et par timer før han sover ca. 2 timer igjen.

Gleder meg til vi får litt mer rutiner her. Og at han kan sove litt lengre strekk på nettene....

Er temmelig sliten nå...

Skrevet

ikke mye rutine her heller...

Han tar natta rmellom 23-24 tiden,våkner sen før mat rundt klokken 3 & 6.

står opp mellom 8-9,er da ofte våken et par timer før han sover 1 time.

Etter de sover han 2-3 timer når vi er ute med vognen engang iløptet av dagen..

men dagsovingen er ganske forskjellig fra dag til dag ennu....

Jeg håper på att han snart tar nattern lit tidligare,er ikke alltid like lett å holde seg våken til 24 tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...