1gang09 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Gutten vår:) det var en frisk og fin liten gutt som ligger i magen:) **stolte* i dag ja:)
Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer med en liten gutt! :-) De er herlige små vesener disse småtassene, jeg har 3 slike selv, utrolig kjekt å kunne bli "kjent med" gutter på en slik måte (i hvertfall jeg kunne egentlig ikke noe om smågutter før jeg selv fikk noen, trodde de bare var bråkete, hehe...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå