Gå til innhold

alder:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente/dame på 29 med 2 unger... Jeg er fortsatt sammen med barnefaren som er 28.. (sån halv veis sammen da). Jeg vil avslutte forholdet vårt.....

en av grunnene for bruddet er at jeg har funnet meg en på 19.....

Han vet om ungene og alt .. Han er så støttende og alt liksom^^

Han vil flytte sammen med meg og ungene om det blir temaet.

Er han kansje litt for ung for meg?? Jeg e litt usikker:/(

Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelpes - du har lite å drive med!

Skrevet

lurer på om han er litt for ung for deg assa lissom!

Skrevet

Ja han er for ung for deg. Når han har bodd sammen med deg og ungene en stund så kommer han til å innse at han har gitt slipp på hele ungdomstiden sin for noe han ikke ante hva var - og så blir det nok et brudd for barna dine.

Hva med å fikse ting ordentlig med barnefar??

Skrevet

komer aldri til å gå tilbak til barnefaren.. Jeg har funnet mitt lys i livet og det er en gutt på 19.... Men kansje jeg bare lar faren ta ungene, så jeg kan bo alene med min litte prins:D

Skrevet

Ja, det var en god ide :) For han er jo et lite barn han også, så du får jo overøst han med morskjærlighet! :o) Go for it!

Skrevet

Å høre din alder og hans alder er vel ikke akkurat nok informasjon for at andre DiB'ere kan hjelpe deg...

Men det beste vil være å gjøre det godt med barenfar igjen!

Skrevet

Hva er galt med dere??? HAR KJÆLIGHET en alders grense????

Om det er kjærlighet mellom dere og dere vet at kan bli tøft fordi folk er trangsynte som folkene her inne... so .. go for it...

Jeg syns det er vakkert at dere ha funnet hværandre:D

Lykke till:D

P:S = de andre er bare duster som syns at 19 er for ungt... de er bare sjalu for de er sammen med ELDRE menn^^

Skrevet

Jeg klarer meg med min 12år eldre mann, ellers takk :)

Anyhow, folk må få ha et forhold til hvem dem vil, uavhenig av alder, men det var vel denne, og jeg siterer:

"komer aldri til å gå tilbak til barnefaren.. Jeg har funnet mitt lys i livet og det er en gutt på 19.... Men kansje jeg bare lar faren ta ungene, så jeg kan bo alene med min litte prins:D"

som gjorde at det bikka over for min del...

Skrevet

Jøss, du er dum du. Smart å la bf få beholde ungene slik at det blir folk av dem også.

Skjønner ikke den glamouriseringen av aldersforskjeller. Noen trenger å jobbe med det, andre ikke. Har selv en som er 20 år, 5 år yngre en meg, og det er ikke til å stikke under en stol at vi er på litt forskjellige plan i livet i visste tilfeller:)

Skrevet

hihi.. var ikke jeg selv som skrev :

komer aldri til å gå tilbak til barnefaren.. Jeg har funnet mitt lys i livet og det er en gutt på 19.... Men kansje jeg bare lar faren ta ungene, så jeg kan bo alene med min litte prins:D"

Ha ha . Ungene min betyr alt for meg og aldri i livet om jeg kommer til å dra fra de:) jeg elsker de av hle mitt hjerte og detta vet han på 19..

Jeg mener så lenge jeg og ungne er lykkelige kan vell alderen på min "mann" være det samme.. Men jeg har fått litt pes av familien min for alderen så :(

Skrevet

Hvor lenge tror du din lille prins gidder å leke med deg, da?

Skrevet

Nei da se på Demi Moore og Ashton Kutcher, funker som fy det.

Hun er bare 16 år eldre, og han visst om barna han også...

Nei, dette synes jeg du skal gå for;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...