Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg er ute etter detaljer, så de som vil dele må gjerne svare!! Jeg føler egentlig at vi aldir har hatt et godt sexliv. Det er alltid mannen min som vil ha, og jeg "gir" ham mest for å lette min samvittighet. Noe lyst kunne jeg nok ha før jeg ble gravid, så ble det enda mindre under svangerskapet, og nå drøyt 4 måneder etter fødsel føler jeg at jeg verken har overskudd eller lyst i det hele tatt... Kan dere fortelle om hvordan dere prøver å tenne hverandre? Når vi ligger i senga og mannen min vil ha sex kan han enten ta hånda mi å legge rundt penisen hans for at jeg skal "dra" den stiv, eller han gjør det selv. Så er det ofte at han bare trekker dyna av meg og, legger seg over meg, og dytter penisen sin borti skrittet mitt. Så må jeg ned med hendene og "brette" leppene til side og styre den inn. Svært lite kos forut for å prøve å tenne meg...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Uff, vanskelig dette. Føler vi har det litt slik vi også. Jeg er ikke så lysten lenger etter tre barn. Har lite overskudd, og føler jeg får nok "kos" med å trøste ungene... Vel, her går det for seg slik at han gjerne begynner å "klø litt i beina" mens vi sitter på sofaen i stuen etter at ungene har lagt seg. Så kommer han bort til meg, og legger armen rundt meg. Så prøver jeg å bli litt med, litt kyss osv. Før vi går rutinemessig inn på soverommet, og jeg gjerne gir en liten blow-job for jeg vet det er det beste han vet. Etter det, blir det enten til at jeg lar han ta meg bakfra (hater den stillingen selv, og gjør kun det når jeg absolutt ikke er kåt selv), men han elsker den. Hvis jeg har lyst selv, legger jeg meg på rygg, så får han ta meg med misjonæren. Ikke det sprekeste sex-livet er jeg redd.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jøss, dere må jo få litt mer "tenning" av mennene deres for å få lyst på sex! Kan jo ikke bare plugge den inn uten å forberede litt må han vite! Her er det masse kyssing, stryking på kroppen, massasje, Oral-sex begge veier, og han tar gjerne på meg mens han er inni meg i forskjellige stillinger. Hadde blitt GAL hvis det bare var jeg som skulle tilfredstille han ved oral-sex. Her er det likt for begge! Jeg har aldri sex om jeg ikke er kåt, lar han aldri "få" bare for å få det ut av verden... jøss... hadde følt meg som ei hore, sorry!.... Har selv 2 barn, venter nr 3, så uansett hvor mange barn en har skal sex være gjensidig for begge parter. ....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Sorry mej, men ka e egentlig blowjob??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Ja, er jo egentlig av den oppfatning at sex skal være for begge parter, men hva gjør man når man aldri har lyst?? Elsker jo mannen min over alt på jord, og vil jo at han skal ha det bra..... Selv om han elsker meg også, så er det vel begrenset hvor lenge en som faktisk har lyst på sex holder ut i et sexløst ekteskap. Så ja, jeg har sex uten å egentlig ha lyst, rett og slett fordi jeg aldri har lyst... Så for å slutte meg til HI, send gjerne inn forslag til hvordan man skal sprite opp litt, og få lysten tilbake
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Blowjob=munnsex Det er jo en kjent sak at menn blir langt blidere og hjelpsomme med husarbeid og unger hvis han får sex med jevne mellomrom. Derfor er det vel ikke så rart enkelte gir selv om de egentlig ikke har lyst der og da. Det har ikke noe med å være hore eller ei det. Jeg har aldri følt meg utnyttet selv om han har fått sex kun for hans tilfredsstillelse. Jeg ser det som å investere i at ungene skal ha en blid og grei far.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Meg med blow-jobben, hehe: Har merket på min egen lyst at den øker når jeg selv føler meg vel. F.eks tar på meg noe pent på kvelden og ikke den slaskete pysjen liksom. Prøver også å sminke meg litt mer, føle meg litt mer sexy selv osv. Merker det hjelper på lysten. Så er det jo mulig å gjøre det andre steder og til tider enn rett etter leggetid, f.eks i dusjen, eller andre rom.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Hmmm... kjenner meg litt igjen der, hadde det slik med eksen min. (Har et kjempegodt sexliv med mannen min nå, heldigvis!) Jo mer jeg følte det som en plikt, jo mindre lyst hadde jeg på sex med exen. Han var heller ikke spesielt flink til å tenne meg, ville bare gå rett på sak. Og ironien i det er at jeg har aldri vært spesielt glad i lange vorspiel, så han hadde ikke trengt å jobbe så veldig hardt akkurat. Nå er jeg ikke sammen med han da lenger, og dårlig sex var faktisk en av grunnene til at jeg ville ut av det forholdet (var også andre grunner, sex er tross alt ikke alt...) Løsningen for deg og din mann (og trur det er den eneste) er at dere prater om det! Du må fortelle han at du synes sexlivet deres er dårlig, og at du vil gjøre noe med det. Uten at han skal føle at det er bare hans skyld (selv om du kanskje føler det nå). Har du tenkt gjennom hva det er som tenner deg? Liker du å se på mannen din, ta på han, lukte på han osv... Overrask han en kveld med å ta kommandoen, be han holde seg helt i ro mens du bestemmer alt! Evt snu det litt, du ligger helt i ro, men kommanderer han til alt han skal gjøre med deg, han får fks ikke penetrere deg før du sier fra. Det virker som om han er den som bestemmer når dere ska ha sex nå, du trenger å bestemme det litt du også! (kanskje litt feil at bare en skal bestemme det, man må jo ville det begge to...). Et annet alternativ er å ha en mnd (fks) uten sex, men kun kos og kjærtegn. Da føler ikke du noe press, og han må bidra på en annen måte enn han har gjort tidligere. Kanskje dere blir så opphisset at dere da ikke klarer å la være å gå hele veien )) Grunnen til at jeg har bra sex med mannen min og han det med meg (vet det for at han sier det, men også fordi han har sagt det til en god kompis... hehe... litt selvtillit skal man da ha:) er fordi jeg elsker han og derfor tenner på han. På hele han. Kan ta meg selv i å på se på rumpa hans og bli tent! og det forteller jeg til han. Han liker også veldig godt å tilfredstille meg, og han liker kroppen min, selv nå, med stor mage, celluliter overalt og "lovehandles" som ikke har vært der før Noe som gjlr at jeg føler meg attraktiv overfor han og dermed slapper av og nyter min egen seksualitet. Og jeg tar initiativ til sex, noe han setter veeeldig pris på. Som han sier: det er ikke noe moro for en mann å ikke føle at kona tenner på han, men at han bestandig må ta initiativ. Og det booster jo min selvtillit enda mer. Ros avler et ønske om å bli enda bedre I tillegg sier jeg at manndommen hans er den fineste i verden og beste jeg noengang har hatt (og det er den faktisk også), men menn er veldig opptatt og sårbar over sin egen penis, og de trenger skryt og ros de som oss. For litt siden snakket han i flere uker om hvor godt det var den morgenen da jeg sa at han kunne ta meg i rompa istedet for vaginalt, pga begrensninger i sex i skjeden nå i deler av graviditeten min (litt intime detaljer her kanskje, men du ba om det Han levde lenge på akkurat den, og jeg var stolt over at jeg hadde tilfredstillt mannen min såpass. Og menn er menn, de er ofte mer opptatt av ren sex enn vi damer er, og vi må prøve å møtes på halvveien, og forstå hverandre litt. Jeg kan ikke bare forlange kos og klem og så aldri gidde å gi han noe tilbake... Mannen min fks elsker å ligge å fantasere, og det er ikke noe press på meg, for jeg vet at han liker selve fantasien, ikke at det skal skje noengang. Det er fantasien som er opphissende. Og da er det lett for meg å spinne videre på den, og hisse han mer opp, før vi har normal sex sammen. Han er mer eksperimentell enn det jeg er, og det er ting han gjerne vil utforske som jeg nok ikke vil gjøre noen gang. Og det vet han. Men jeg kan godt sprenge noen av mine egne barrierer med å fantasere sammen med han i allefall. Og ikke skyld på hodepine, sliten osv.. Si det som det er: Jeg er ikke kåt, skulle ønske jeg var det, men kroppen er ikke der akkurat nå. Den godtar mannen min uten problem de gangene det er tilfelle. Og jeg liker også å se på at mannen min onanerer, noe som nok gir han en ekstra tilfredstillelse de gangene han tar vare på seg selv. Fortell mannen din at mye av kvinners kåthet starter i hjernen, ikke med "grafsing rett i musa". Lag hver deres liste over hva som tenner dere, og les hverandres lister. Kanskje dere blir overrasket ? Konklusjonen min er vel at dere må finne ut sammen hvordan dere to best kan ha sex, og da må det snakk til. Og dere må begge være forberedt på å høre ting som kanskje ikke er så moro til å begynne med, men da kan dere iallefall forbedre dere. Ærlighet er viktig her. Jeg kunne sikkert skrevet myyyye mer, men ser at det begynner å bli et langt innlegg, så skal stoppe her. Masse masse lykke til til deg, forhåpentligvis blir sexlivet ditt bedre (og andre innpå her også, skjønner jeg)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Takk for fine innspill, anonym 15.24. Meg med blow-jobben, hehe
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #10 Skrevet 14. april 2009 Off, har hatt det slik og er så glad jeg nå kan tenne for fult. Jeg byttet mann, men der var det så klart en del andre problemer også. Nå har jeg og min mann i et år vært sammen og tenner noe sinnsykt hver gang. Vi klarer ikke la hverandre være. Jeg tror man kanskje må finne en måte å kommunisere oppi dette. Snakke med hverandre hva man liker, hvordan ønsker du å bli tent av din partner. Hva vil du han skal gjøre og forføre deg? Kunne et spennende forespill ha hjulpet som alt fra god mat, vin, barnefri og et erotisk spill? Jeg vet at pirring er veldig tennende og da erter man partneren sin slik at man på en måte mister beherskelsen etter litt. Alt blir litt mer vilt og spennende. Du har vel helt sikkert dine drømmer om å bli forført, bli tatt på, elsket med. Hva med å ha sex andre steder enn sengen. Ute, på badet, i dusjen på kjøkkenbenken?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 Oi, skjønner godt du ikke har veldig lyst på sex! Først dra han i gang, og så dytte deg igang liksom!? Nei, sånn kan du ikke ha det! Først av alt gidder jeg ikke ha sex med en mann som må dra den stiv når han vil ha sex med meg (med mindre han har ett eller annet problem med potensen da). Vil han ha sex så vises det jo! Og det blir jeg faktisk litt tent på. Ellers synes jeg kyssing er noe av det som tenner meg mest, skikkelig klining;) Eller å ta på hverandre, lenge - og etterhvert komme nærmere og nærmere de riktige stedene. Kanskje du må ta kontrollen tilbake? Nå virker det jo som det er bare han som bestemmer. Han spør deg ikke engang, bare trekker av deg dyna og bretter seg på plass. Utrolig usexy. Kanskje du må prøve noen kvelder, å snike deg bort til han og begynne å kysse han, starte et eget forspill hvor du bestemmer reglene? Vær litt leken, men streng, kyss han der du vet han vil bli kysset, uten å berøre penis. Ofte tenner det meg å ta initiativ, og å ha kontrollen over situasjonen, ikke la alt være opp til han. I fht seksualitet er det snakk om "use it or loose it" og kanskje du må begynne å "use it" (og ikke bare la han benytte seg av deg). Det høres ut som dere må utforske hverandre. Gjør det til en lek, hva liker du, hva liker han? Han kommer sikkert til å synes det er kjempespennende, plutselig tar du initiativ, og gjør noe for å endre sexlivet. Akkurat nå høres det jo ut som han ligger med deg kun for å få dekket behovene sine, dette kan jo ikke være noe særlig for noen av dere? Hva med å tenke helt nytt?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 HI her:) Her var det kommet mange svar, og mange som viser forståelse og vil hjelpe. Tusen takk for det! Det er ikke alltid slik at jeg må "dra ham i gang", eller at han må holde på selv for å få den stiv, men desverre alt for ofte. Jeg må også bare få si at jeg ikke føler meg som noen hore selv om vi har sex uten at jeg egentlig har så lyst på det. Sexlysten er igrunn totalt borte, og jeg må nok prøve å tenke i litt nye baner. Et par forslag jeg likte var å pynte seg litt ekstra, gjøre meg selv mer tiltrekkende. Det har jo absolutt noe å si på hvordan man føler det selv også. Og ja, kanskje jeg en kveld skal overraske ham litt, og bare gi av meg selv! Be ham legge seg på magen i senga og gi han en skikkelig ryggmassasje med olje. Jeg vet han ville like det:) Det som jeg kanskje opplever vanskeligest er at nesten all nærkontakten oss i mellom bare går på de sexuelle steene. Pupper og underliv. Jeg elsker mannen min og vil gjerne at dette skal bli en bedre del av vårt forhold! God sex!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 Jeg tror det er mange som har det slik dere har det, og kjempebra at du vil gjøre noe med det!! Ryggmassasje med olje høres bra ut! Liker han at du har på strømper? Ikke truse under kjolen? Ett eller annet som kan gjøre det mer spennende. Det går jo an å si rett ut til han: "nå synes jeg sexlivet vårt må piffes opp litt, hva sier du til det?" Hvis du sier det i en litt spøkefull tone, tror jeg absolutt ikke han ser negativt på det!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #14 Skrevet 14. april 2009 Sex begynner lenge før vi legger oss. Begynner med blikk og berøringer. Slik tenner vi hverandre i løpet av ettermiddagen og kvelden. Da vet vi begge hva som kommer når vi endelig ligger i senga
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #15 Skrevet 14. april 2009 Litt overraskende og sprø ting er aldri å forakte. Samboeren min fikk en abnormal lyst til at jeg skulle gå naken med kun skisko (høye fjellsko), da vi skulle ut å tisse når vi var på hytta i påsken! Dette var på natta og før vi skulle legge oss. Jeg overrasket ham med å faktisk gjøre det. Det mest sexy han hadde sett! (Han er ivrig telemark/offpistkjører) Slikt er artig for begge parter og godt humør pluss flørting piffer opp litt!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #16 Skrevet 14. april 2009 Mye er alt sagt her, men jeg må gjenta en ting jeg ahr sagt før; man bør vise litt storsinn og stile opp for partneren sin når han ahr lyst og ikke du!!!!!!!!!! (Ikke du HI, men ser andre her som sier de aldri ville gjort det)- det vil jeg si er direkte egoistisk!!!! Jeg stiller opp for min i blant selv om jeg kanskje heller ville lagt meg å sove, og han gjør jo det samme for meg i blant- men vi har stort sett veldig hyppig sex og sterk lyst begge to da. Dere sier dere ikke har lyst- hva med å prøve å FÅ det da!!?? Dere er jo utstyrt med en klitoris og masse erogene soner, prøv dem ut da! Lysten komme rmed kos, kjærtegn og slikt, selv om man ikke er så lysten i utgangspunktet..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #17 Skrevet 14. april 2009 Først og fremst: Jeg hadde ALDRI giddet ha sex med en fyr som bare squeeza penis i meg, uten det minste forsøk på å gjøre meg tent først! En gang iblant er det selvsagt helt ok med en kjapp-og-gæli en, men hovedandelen av gangene ønsker jeg faktisk å være skikkelig kåt og klar før jeg lar ham penetrere meg. Kan dessuten være utrooolig opphissende (for begge parter, ikke bare for ham) at jeg "nekter" ham å trenge inn....pirrende! Vi tar på hverandre, kysser på hverandre, griper tak i hverandre...tar på oss selv, kler oss nakne for hverandre - eller kler av hverandre. Beføler alle deler av kroppen, men med fokus på erogene soner. Stadig tilbakevendende berøring på selve - eller like rundt - kjønnsorganer. Tungebruk, både ved kyssing og som "berøring" rundt omkring på kroppen. Bruk av hender og munn og tunge direkte på kjønnsorganene for å gjøre hverandre ekstra brennheite. Alt dette før penetrering. Iblant har jeg full fokus på ham - iblant har han full fokus på meg. Men som oftest sørger vi begge på å ha fokus på hverandre. Nøkkelordet er vel akkurat dét: man har sex MED EN PERSON! Altså må man sørge for at den personen også ØNSKER å delta, og har det MINST like godt som en selv har det... Selve samleiet er bare en liiiiiiten del av vårt sexliv Og det burde det virkelig være i de fleste voksne menneskers sexliv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå