ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Vet man få stipend på 8760 kr pr. mnd fra lånekassa. Men er det liksom meningen man skal leve på kun det? Går med ganske mye penger bare på baby.. og så er det jo alt det andre som skal betales for. Dette er ikke en planlagt graviditet. Men har tatt en abort for ett år siden, og jeg gjør ikke det igjen! Hvis spiren sitter, så sitter den for å bli:D Noen med noen råd.. det jeg lurere på er da er det noen måte for å få mest mulig penger ut av dette systemet;)?
mumtobe09&10 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4799 Bør stå noe der.
*venter maigutt* Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hvor mye du får i mnd fra lånekassen avhenger av hva din samboer tjener. Er du enslig tror jeg du får rundt 10000kr (se på lanekassen.no). Har du jobbet deltid ved siden av studiene har du også krav på foreldrepenger fra NAV, hvis ikke så får du utbetalt en engansstønad på rundt 30 000kr.
a-fem Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Når er det man søker om dette da? Har funnet et skjema på nettet som skal sendes inn ETTER at barnet er født? Stemmer det? =)
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Det stemmer med tanke på lånekassen. Skal du søke om foreldrepenger fra NAV anbefaler de å søke 1-2 mnd før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå