KarLuc +1? Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Var til legen kl halv 9 i dag. fikk svar på masse prøver, da også hcg, og det var så pass høyt at jeg er alt fra 7-14 uker... Så da er eg iihvertfall ikke mindre enn først anntatt.. men pga mini blødning i mars, og liten mens i februar så får jeg ta tidlig ul for å fastsette hvor langt jeg er på vei kjempe spennende.. så nå må eg bare vente på brev i posten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå