Gå til innhold

Dere som har termin de første dagene i september se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka ligger deres symfyse mål på???? Bare lurer litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 24 august, og i uke 18+2 lå målet mitt på 18 cm tror jeg det var..

Skrevet

I uke 16 var det på 23 cm (ifølge termin 14. september).

Noen høyere mål enn det? He he

Skrevet

Skal ikke på ordinærkontroll før i uke24 og det er ennå en måned til. :) Første kontroll i uke8, fosterdiagnostikk med tidlig UL i uke 10 og 12, så ordinær UL i uke 19 og altså kontroll i uke24. Så jeg har ikke målt symfysemålet ennå :)

Skrevet

lå på 19 cm i uke 16+4 :) hehe..! lurer på hva det er om ei uke, da er jeg 20+4.. :)

Skrevet

Uke 17+5 ble jeg målt til 15. Har termin 2.sept.

Skrevet

Har også termin 2. september.

I uke 18 ble det målt til 13.... ligger akkurat under det grønne feltet... :)

Skrevet

Er 20 uker og ble målt til 21 cm... Men ser jo nå at det er fleire som har høgt mål her... Var like høyt med første som ble over 5 kilo... redd for så stor baby igjen...

Skrevet

Hei!

Jeg var hos jordmor i dag og målte 20cm og er 20 uker+ 4. Blir spennende å følge utviklingen framover. Over fem kilo, det var ganske stor baby ja! Var det gutt eller jente?

Skrevet

jeg har termin 31.aug, og målte når jeg var 18+3(18+1 etter ul termin), og var da 16.5 cm..ca gj.snittet;-)

symfysemålet flatet veldig ut og lå under normalen med nr 1, og jenta mi var bare 2.4 kg til termin..så jeg får ekstra oppfølging denne gangen også, for å sjekke vekstavvik;-)

Skrevet

Eg fekk ei stor jente på over 5 kilo:)

Eg får kontroller nå for å sjekke at jenta ikkje blir så stor... Håper på glukosebelastning snart.. Føler meg ikkje trygg i da heile, og veldig redd og bekymra for å få svangerskapsdiabetes denne gangen også... Blodsukkeret går veldig opp å ned

Skrevet

Hehe skreiv litt feil.. skulle stå at denne ikkje blir så stor, veit ikkje kjønn... hehe

Skrevet

det er bra du får oppfølging, og forhåpentligvis glukosebehandling;-)

fødte du vaginalt forrige gang?....over 5 kg er stort, ja!!

Skrevet

Nei eg er ganske liten over bekkenet så de vågde ikkje... Og så blei det gjort altfor masse feil i mitt første svangerskap. Fekk 0 oppfølging, de visste jenta var stor helt siden første UL, magen voks og voks masse heile tida, eg gjekk 11 dager over tida som ein IKKJE SKAL GJER med diabetes.... Eg skal ha ein planlagt glukosebelastning i uke 28, men håper på ein nå også... Er ikkje kjekt å bekymre meg heile tida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...