Gå til innhold

VÅRDRESS....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe det nå til en på 1.5 år.Men hva skal jeg kjøpe?

Og trenger de vårdress egentlig?

Ålenge blir de brukt egentlig?

Går i barnehage....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har reima og troll sine. Veldig fornøyde. Vårdress er praktisk når det er mildt, og en ikke trenger regndress. Mange bruker kanskje bare regnbukse på slike dager, men det kan bli fort klamt.

Skrevet

kan jo bruke vårdressen på høsten også, før det blir for kaldt

Skrevet

Jeg har kjøpt vårdress til gutten vår på 2,5 år. Storesøster har også, hun er snart 5 nå. De dressene har blitt brukt masse, både vår og høst, og jeg har vært veldig fornøyd med å ha det :-) Vi har dresser fra Reflex, de er ikke så dyre som Reima, men veldig gode.

Skrevet

Vi har brukt Reima frem til nå, som regel har hun kunnet ha vårdressen påfølgende høst også før det er skikkelig vinter. I år har vi derimot kjøpt Troll (på salg - hurra) og når jeg tar ut fòret i den funker den som en vårdress. Regner med hun kan ha den nå i vår, til høsten og gjennom hele vinteren (kjøpt den litt stor nå, men snøring i livet gjør at hun kan ha den lenger).

Om man trenger det eller ei er jo en vurderingssak. Går hun i bhg ville jeg kjøpt det - det er liksom litt klamt å bare bruke regntøy når det er for fuktig til å krabbe rett på bakken + for kaldt til å gå uten noe utenpå. Er man hjemme og ikke ute i altslags vær og vind kan man jo like greit bruke regnbukse om det er fuktig.

Merke: ta den som er god i passformen spesielt når h*n er såpass liten. Vi prøvde Reflex til eldsta men den passet dårlig til henne selv om mange skryter av den. Reimaen vår har holdt seg såpass bra at lillebror kan arve dressene hun har brukt frem til nå (ikke siste dressen, den ble for slitt) og da føler jeg at utgiften har blitt litt mindre også (kjøpt gutte- eller nøytrale farger på dressene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...