Gå til innhold

7dager over ikm..Ingen mens ennå....Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt regelmessig mens helt siden jeg fikk den igjen etter fødselen(6 mnd) Testa neg på onsdag og fredag.. Ingen mens men har hatt masse murringer.. Liker ikke dette..Skal liksom være gravid når en ikke får mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme greien her..... Blir så $&%=?#$ irritert!!!!!!!! Sist gikk jeg 5 dager over, nå er jeg 3 dager over. Kjenner det murrer hele tiden, og springer ofte på do og tenker at nå kommer den, men neeei...

Skal være sagt at denne gangen har jeg ikke testa, men kjenner på meg at jeg ikke er gravid, det er akkurat sånn som sist - og da testa jeg mange ganger. Blir bare mer deppa av å teste negativt.

Har aldri gått en dag over før, hva er dette??? Kanskje vi tenker litt for mye på det?

Skrevet

Ja gjør kanskje det..Er skikkelig irriterende!!

Men er jo 7 dager over tiden og er alltid presis.. Er det noen sjanse at jeg kan være gravid selv om jeg testa neg for 4 dager siden?

Skrevet

Det samme skjedde meg forrige pp. Var 10 dager over ikm, bare negative tester. Det hele viste seg å være psykisk. Jeg var så sikker på at jeg var gravid at jeg utsatte mensen. Jeg kjente symptomer jeg ikke skal kjenne før i uke 10 ;-) Da jeg konsentrerte meg om å legge det bort, holdt meg unna bim litt, og slappet av, så kom TR med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...