Gå til innhold

erfaringer med reima sin vårdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som ser ut som en regnbue??????

vurderer å kjøpe den til snuppa i dag, hun er 1 år og 7 mnd.

takker for svar og erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?????????????

Skrevet

Dette lurer jeg og på... Har en gutt på ett år og lurer på om det er bare tull å kjøpe en slik dress eller om den blir brukt nå i disse mnd fremover??????

Skrevet

Jeg har KUN eid vår/høstdress fra Reima, og her brukes den året rundt. Har aldri hatt vinterdresser, bruker vårdressene med ull under :o)

Helt supert!

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med den, ungen blir ikke våt! Skal kjøpe ny denne uken for sesongen som kommer.

Skrevet

har vært i tvil om den blir brukt, men tenkte å kjøpe såpass stor at den vil passe til høsten også... før det blir for kaldt! synes den er så fin i fargen, har nesten bare lyst på den pga av det:)

Skrevet

Er dem store, små eller passe i størrelsen?

Skrevet

Reima er litt store. Vi kjøpte nye dresser i vinter, til vår 3-åring. Kjøpte 104, og den er ROMSLIG, men holder nok ikke mer enn neste vinter.

Skrevet

hadde vinter dressen til datteren min nå i vinter(er nå 1 år og 7 mnd) kjøpte 86 og den badet hun i! så trenger ikke ny dress til vinteren for å si det sånn.

Skrevet

Hva kjøper jeg av størrelse da, gutten er 78cm, bruker 80 i klær, de fleste bukser er litt for store... Må vel ha 80 da ikke 86?

Skrevet

Jeg hadde glatt kjøpt 86. Husk at det er rygglengden som er avgjørende, de skal ha plass til å kunne sitte på huk, uten at det strammer noe sted, verken øverst eller nederst (nakke/rumpa). Ermer og bein kan brettes opp!

Skrevet

Jeg har den nyeste vårdressen (regnbuefarger) og er MEGA fornøyd. Har ikke hatt annet enn Reima og kommer heller aldri til å kjøpe annet enn reima. Har str 92 til frøkna vår på 20mnd. passer også til høsten, som ei over her skriver, armer og bein kan brettes opp.

Skrevet

Vil bare komme med en litt rimeligere alternativ til Reima for de som er interessert ;-) Reflex sine vårdresser koster under halvparten av Reima-dressene, men er god nok i massevis.

Skrevet

Den har vi også kjøpt, er veldig fornøyd så langt hvertfall. Veldig myk og bevegelig. Tipper du skal ha str. 86 eller 92. Jeg har kjøpt 98 til en på 2,5 år som er ca 90 cm lang.

Skrevet

Men en dress i størrelse 80 vil den passe i vår og sommer eller?

Skrevet

Sannsynligvis, men i sommer vil den nok ikke bli så mye brukt (erfaringsmessig). Jeg hadde kjøpt en som kan brukes til høsten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...