Gå til innhold

Ring VG!!!!

Økologisk_knekkebrød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, mange tastatourettes her. Pytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, er dette hetsing av "Reima-foreldre"?

Skulle bare opplyse om at vi har greid oss helt fint med en "billigdress" som ifølge Reima-elskere umulig kan inneha alle de fantastiske kvalitetene som Reima har, bl.a. at den er lett å bevege seg i, varm og vanntett.

Folk får selvsagt lov til å bruke penger på nøyaktig det de vil!

-Det gjorde jeg, og gutten vår har absolutt ikke lidd noen nød av den grunn. :) (-Til tross for at en god del mener man mer eller mindre mishandler ungen sin om man ikke bruker Reima..)

Jeg hater ikke Reima, det har jeg aldri sagt. Poenget mitt er bare at billigdressen vår har fungert supert. :)

Skrevet

Hvor står det at man nærmest mishandler ungen sin om den ikke bruker reima?

Sikker på at ikke forsvar er det beste angrep her nå?

Skrevet

Vet det ikke var riktig ordspill, bare så jeg har sagt det.

Skrevet

Har aldri lest at noen som kjøper Reima har slengt dritt om de som kjøper andre ting (og jeg har kjøpt ulike dresser)

Høres ut som en potesiell gruppe på Facebook det der, Libido - knis.

"Reimaforeldrene"

Skrevet

Kjøpte en Playdress til eldste som ekstradress pga at han tisser seg ut så ofte, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med Playdressen. Den har faktisk holdt tørt like bra som Trolldressen.

Skrevet

Jeg sendte denne linken til VG jeg, med subject: Voksne barnsligheter!

Om andre bruker La det swinge, la det rocke dresser til barna sine, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om det! Men, seriøst, du tror vel ikke at ingen andre dresser enn reima holder barna tørre og varme?

Den har kanskje bare det lille ekstra. Jeg har sjekket de i foret, og de er ekstra polstret i rumpe, har fin vindavstøtende kvalitet i stoffet slik at barnet ikke bør se ut som en grasiøs gravid elefant i en altfor tykk dress.. For en gutt som er i farta er det greit med god bevegelesfrihet, og reima er den eneste dressen jeg har sett som er i den passformen.

Hva andre gjør er not my cup of tea.

Skrevet

Signerer Twintipp.

Skrevet

Kjære vene, så mange som har en dårlig dag i dag! Hardt å komme tilbake til hverdagen etter påskeferien?

Men ja, dette er jo DIB i et nøtteskall! :)

(Mangler bare at noen ringer barnevernet nå. ;P )

Skrevet

Hehe, jeg har en god dag i dag - men må påpeke at DIB i et nøtteskall faktisk er ditt innlegg;)

Skrevet

Vel, det er ikke jeg som har sørget for at et kort innlegg som kun var humoristisk ment har 35 svar, og tom blir kalt hetsing! ;)

Skrevet

Er det en nyhet? Kjenner mange barn som overlver vinteren hvert år uten reima. Var du veldig bekymret? ;)

Skrevet

Eg har hatt ein reima dress til gutten min og eg kjem ikkje til å kjøpe reima fleire gonger for eg var mega skuffa over dressen. Joda han var både varm og tørr den vinteren men thats it.......er ikkje brukans lengere. Er bruka kun på snø men er slitt på knea og i rumpa slik at det blir vått der.........

Han har bruka ein arva reflex dress i vinter og ja han har ikkje vore våt i vinter, våt nå som det er vanndammar ute, ja men ikkje meire enn forventa.

Så til vinteren prøvar me ut skogstad for å sjå korleis det holder, han fikk det til bursdagen sin, bukse og jakke.

Så ja til alt anna enn Reima!!!

Skrevet

Teline, nei for min del var resultatet akkurat som forventet. :)

Men det er jo endel her inne som lever i den troen at KUN Reima er godt nok, og for dem kom nok dette som et sjokk.

Skrevet

guttungen på 5 her har overlevd med to dresser fra ica maxi til den nette sum av 79 kr pr stk:-)

bruker regnklær når det regner.

Skrevet

Vet du, jeg tviler på at det er foreldre som mener at det kun er reima som holder ungene varme på vinteren. Jeg tror faktisk at jeg skulle klart å holde ungen min varm med strikka ullplagg og et omsydd kuskinn om det var det om å gjøre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...