Gå til innhold

I vinter har jeg strikket og strikket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en prosjektliste som aldri har tatt slutt.

Har strikket strømper til alt som kan krype og gå, gensere til alle små som har ville ha, vester, skjerf, monsterbukser og en haug med luer....

Nå er idehaugen tom.

Har en dress til lillebror som jeg tror jeg ikke gidder å gjøre ferdig.

Neeeesten ferdig, men jammen tror jeg ikke den har blitt for liten på ferden. Ergelig, men sånn går det noen ganger når man velger en litt for innvikla sak hehe.

Får gjemme den til barnebarna ;o) Eller noe i den duren.

Så, i går kveld, da jeg satt der og savnet ett nytt prosjekt å fingre med, så slo deg meg..... Kanskje det rett og slett er mammaen som burde få seg noe nytt denne gang.....

Skremmende tanke hahaha

Så nå finleser jeg inne på garnstudio etter ett nytt prosjekt....

Spennende spennende....

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Har du mønster til monsterbukser, kanskje? For det tenkte jeg å hive meg på... Jeg syr og syr og syr, men nå som kveldene lokker med hage og kaffe tenkte jeg å hive meg på strikk igjen.. Har strikket masse calorimetripannebånd, og er klar for mer... Jeg skal forresten hive meg på litt skjerf, votter etc til meg selv etter å ha vært på garnstudio-sidene i påsken..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg googlet da jeg skulle strikke og brukte denne oppskriften her. http://janey84.blogspot.com/search/label/Strikkeoppskrifter

Men jeg syntes munnen ble litt smal, så jeg strikket munnen litt større ved å ta flere omganger.... du skjønner sikkert hva jeg mener når du er i gang med prosjektet :)

Jeg brukte Vestlandsgarn fra Nille... Og buksa ble veldig stor.

Men med ett par oppbretter så har han fint brukt den altså.... Den passer garantert neste år også. Og det kan jeg godt like ;o)

Men du.... hva er calorimetripannebånd???

Skrevet

De var jo stilige da....

Skal jammen prøve meg på noen sånne ja :)

Kjekt.....

Og du..... når det gjelder hvem som skulle bodd nærme hvem... DET kan jo diskuteres da hihi

Gjest amandine
Skrevet

Er jo enig i det, da;) Bare akkurat innom, jeg sitter og googler hekleoppskrifter med hello kitty he he skal lære Vakkerungen å hekle... Merkelig dette her, første gang jeg har en god venn jeg ikke kjenner! He he men en første gang for alt! Ha en fortreffelig aften, du, vi snakkes!

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...