Gå til innhold

F...kor uheldig skal man være??Farvel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Da takker jeg for meg. Hyggelig å være på denne siden, men jeg mistet på søndag. Da var jeg i uke 12.Noen som har lignende histore som meg??

Saken er at vi har prøvd i flere år, tilslutt fikk vi en gutt i juli07 etter IVF behandleing, noe jeg er overlykkelig for. Jeg fikk Svangerskapsforgiftning, Help i uke 34 og lille gutten min kom ut med keisersnitt. Etter dette ble jeg gravid( home maid) i fjor sommer, gikk til uke 10, men endte med at fosteret døde(miss.ab), etter jul i år var jeg overlykkelig, gravid.. Alt så bra ut var på tidlig ultralyd uke 9, men så nå i påsken begynte det med små blødning og etterhvert fikk jeg veldig vondt i magen, inn på sykehuset. Kort fortalt en nu miss.abort. i uke 12!!Hva gjør jeg nå? Har så lyst på fler barn og søsken til lille gutten min..Sykehuset sier det er en sammenheng mellom Helpen og de to abortene,om jeg blir gravid igjen må jeg gå på Abylen, blodfortynnende. noen her med slik erfaring??

Uansett lykke til alle sammen. Ta godt vare på dere selv og den lille i magen.

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så utrolig trist!!

har ingen erfaringer å komme med annet enn at jeg mistet tidlig i uke 6-7 men det kan ikke sammenlignes med det du går gjennom.

Håper dere snart har en ny spire på plass som klorer seg fast helt frem til fødsel.

Klem til deg

Skrevet

Så utrolig trist. Har dessverre ikke erfaring med det du har opplevd - bortsett fra at jeg selv har mistet i uke 10.

Krysser fingrene for at dere får et søsken til gutten deres.

Trøsteklem

Skrevet

Hei.

Håper at det jeg skriver kan trøste litt.

Jeg fikk en gutt i 2004. Hadde etter det to MA i 2005, i mars og juli.

Når det er sagt, så har jeg etter det fått to fantastiske gutter til. Er nå gravid med nummer fire:O)

Det jeg prøver å si er at selv om ting ser svart ut nå, så er det håp om at det går bra neste gang!(er så dårlig til å formulere meg!)

Ikke gi opp, alt går nok bra neste gang skal du se;o)

Lykke til videre!

Skrevet

tusen takk for flotte svar og oppmuntring. Jeg har bestemt meg for å se fremmover og tenke positivt!! Uansett så har jeg tross alt en helt fantastisk gutt på snart to år!!!

Takk.

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...