Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått i en uke med kraftig kvalme om morgenen. Idag gikk det så langt at jeg brakk meg skikkelig etter en liten frokost. Er i uke 36, slitt med hypermesis tidligere men ca to mnd siden dette gå seg helt. Modningen har vært i full sving noen uker, kraftige murringer og sterke kynnere, slimproppen har gått.

Noen med erfaring (kvalme når man er så langt) ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plages også med kvalme igjen, er i uke 37 nå...Er ikke sikker på hvordan jeg ligger ann med modning,har ikke blitt undersøkt...Men har et håp om at det er et tegn på at noe er i ferd med å skje!!:)

Skrevet

Samboeren min maste på at jeg skulle ringe KK. Jordmor der sa at det høres ut som omgangssyke, så det var ikke noe mer å tenke på.. og siden jeg har hatt hypermesis hørtes det ut som at jeg ble lettere kvalm enn andre (er skjelden syk/kvalm utenom nå i svangerskapet..)

Men håper likevel på flere svar...

Skrevet

Tror nok ikke at det har noe med fødslen og si.. Jge kan også oppleve kvalme av og til.. Vet ikke hvorfor.. ( er i uke 39) .. Har jordmoren din sjekket om du er moden siden du tror at du kommer til og føde tidligere?? Jeg har slitt med mensmurringer og sterke kynnere , stikninger i underlivet og rumpa i flere uker men er allikevel kommet til uke 39 nå.. Ingen som har sjekket om jeg er moden da.. Og kommer nok bare til og vente til det skjer noe tenker jeg.. Går ikke til jordmor..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...