Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Vi må vel få til en avskjedsbytur for Kristin før hun flytter jenter? Noen som har forslag på datoer? Kristin: når er det dere pakker sakene og stikker? :-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Ja, dette hadde vært koslig Kan jo ta det som en sommeravslutning også... ikke bare at jeg skal forlate tigerstaden.... Vårt flyttelass går fre 12. juni... Fre 29. mai (pinsen, så kanskje litt kjipt å ta denne kvelden) Fre 5. juni Fre 12. juni (kan gå, men helst ikke...) Vi kan jo ta en hverdag også... hvis ikke folk vil på byen da selvfølgelig Siden mini vil være så liten, så må nok mini være med men det er vel nok av fang å sitte i tenker jeg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg kan iallefall 5 juni Har foreløpig heller ingen planer 29 mai og 12 juniså kan da også jeg Fre 29 mai Samsyn Kristin Fre 5 juni Samsyn Kristin Fre 12 juni Samsyn
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Fre 29 mai Samsyn Kristin Fre 5 juni Samsyn Kristin Lykkebarn Fre 12 juni Samsyn Lykkebarn
Endelig ny spire i magen Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Jeg håper at jeg får noen til passe på snuppa.... har jo blitt alenemor på den tiden der...... Fre 29 mai Samsyn Kristin Endelig en spire Fre 5 juni Samsyn Kristin Lykkebarn Endelig en spire Fre 12 juni Samsyn Lykkebarn Endelig en spire
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 God idé! :-) Fre 29 mai Samsyn Kristin Endelig en spire Sanasol Fre 5 juni Samsyn Kristin Lykkebarn Endelig en spire Sanasol Fre 12 juni Samsyn Lykkebarn Endelig en spire
Millapril Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Jeg er med! Fre 29 mai Samsyn Kristin Endelig en spire Sanasol Millapril Fre 5 juni Samsyn Kristin Lykkebarn Endelig en spire Sanasol Millapril Fre 12 juni Samsyn Lykkebarn Endelig en spire Millapril
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2009 Ser ut til at det er Fredag 5 juni som de fleste kan :-) Skal vi rett og slett spikre datoen med det samme? Fre 5 juni Samsyn Kristin Lykkebarn Endelig en spire Sanasol Millapril
Solstråle72 Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Fre 5 juni Samsyn Kristin Lykkebarn Endelig en spire Sanasol Millapril Linerla72
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Håper fortsatt mange kan denne dagen.... Hvem bestiller bord og hvor?
eple72 Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Jeg blir også med ut ! hva med Nambi thai på frogner - uuutrolig god mat . jeg kan evt bestille bord
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2009 Jeg er ganske kresen i matveien om dagen, må være lille frø sin skyld hehe....så Thai var ikke helt førstevalget mitt, men om alle andre ønsker det så finner jeg kanskje noe iallefall :-) Jeg følger uansett flertallet jeg :-) Gleder meg
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Oj, det hadde jeg faktisk glemt! Greit med en påminnelse i tåka ;-) Thai er nam, greit for meg. Kanskje Samsyn har noen alternativer?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 1. juni 2009 dårlig med forslag hehe....så om resten vil ha Thai så blir jeg med på det jeg :-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 2. juni 2009 #16 Skrevet 2. juni 2009 Hei hei alle sammen! Jeg har en litt dårlig nyhet Gubben er bortreist fra ons til søn, så jeg er home alone med begge ungene. Jeg har prøvd og prøvd å få tak i barnevakt til Mathea både til middagen med dere på fredag og for et utdrikkingslag på dagen på lørdag. Det er ingen det passer for så jeg har ingen sjanse til å få vært med på noeting. Mamma prøvde til og med å få byttet vaktene sine på sykehuset for å kunne hjelpe meg, men det gikk ikke. Her hjemme er alt bare kaos. En uke til flyttebilen går - hjelpes meg.... I helga var jeg og Mali i Stavanger og overtok huset. Veldig veldig fornøyd med huset altså SÅ gleder meg til å ta fatt på malingskosten både innvendig og utvendig. Jeg håper dere drar ut på fredag likevel, og hvis det er mulig om dere kunne ha møttes senest 18.30, så kunne jeg ta ungene i vogna og komme dit dere er for å si hadet også forte meg hjem til legging etterpå. Klem fra Kristin lei seg
Endelig ny spire i magen Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Så kjedelig at du ikke klarer å være med da Kristin.... Med hyggelig om du klarer å møte oss litt. Jeg kan prøve å komme ved 18.30 tiden Jeg liker Thai så kanskje vi bare skal bestille der. Eple kan du fikse det?
Millapril Skrevet 3. juni 2009 #18 Skrevet 3. juni 2009 Oops, denne hadde gått i glemmeboken her. Dessverre får jeg ikke vært med på fredag. Kos dere, dere som skal!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. juni 2009 #19 Skrevet 3. juni 2009 Hei, Jeg synes vi skal gå ut selv om Kristin ikke rekker så lenge. Men jeg kan nok også rekke å være der til 18.30. Kjempesynd at det ikke klaffet,men sånn er det noen ganger med barn. Etter hvert får du ta en tur over en helg når du får barnefri og bli med oss ut. Veldig flott om du bestiller Eple. Kan du legge ut en link med adresse til stedet er det toppers. Gleder meg til å møte dere som kommer. Synd at du ikke kan bli med Millapril.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kan klare å være der til 18:30 :-) gleder meg til å se dere igjen!!!
eple72 Skrevet 3. juni 2009 #21 Skrevet 3. juni 2009 Da er bord bestillt på nambo thai . Sa 18.30. det er vel tidsnok ? adressen er skovveien 1 - det er den på frogner bestillingen står i mitt navn . gleder meg til å se alle igjen . lenge siden nå. Lad opp
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. juni 2009 #22 Skrevet 4. juni 2009 Jeg må dessverre melde pass for i morgen. Er helt kake etter en uke på kurs og har tusen ting å ta meg av etter arbeidstid i morra, er også alene på jobb med sikkert helt full innboks. Er supersliten og lengter bare etter en kveld på sofaen, nå kjenner jeg at energien ikke er på topp. Puh! Men dere får kose dere masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå