blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 jeg lurer på om det er fler i min situsajon. Jeg har vært p-pilla siden oktober nå. og trives egentlig veldi godt med det. enda er det ikke plantet noen spire. Men min kjære har en blodåre som som samler blod i pungen. han har derfor en noe nedsatt sædkvalitet. Jeg har to søstre, som den ene har strevd veldig med å bli gravid, mens den adre prøver enda.. Lurer på om jeg ikke kommer til å bli gravid noen gang? er det noen som er i samme situasjon, eller som vet noe om slike problemer?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg ville ha fått meg en time hos gynekolog jeg og fått undersøkt meg selv og evt spurt litt om dette ang samboeren din og snakket om dette ang søstrene dine. Vanligvis begynner man ikke med utredning før det har gått 1 år, men høres jo ut som i ditt tilfelle at det kan være noe problemer med infertilitet hos enten deg og/eller din kjære - så jeg ville uansett ha fått meg en time hos gynekolog og så tatt det derfra... Lykke, lykke til da =) Klems
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 ja det hørtes jo lurt ut. Min kjære skal inn til operasjon angående denne saken om ikke lenge. så tankene surrer jo rundt dette.. Men har jo et ørlite håp om at det bare tar litt tid, Tenker på søstra mi som har to barn. Men er jo også klar over at selv om vi er søsken er det jo ikke sikkert vi er like. Har nå i alle fall fått begynt på folat.Bare sånn i tilfelle og alle kjerring råd er vel lest igjenom, selv om ikke alle er prøvd:) Har litlt gynskrekk, men høres jo ut som om e må komme mæ til en :S Takk for godt råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå