Gå til innhold

Det er jo "alle" rundt omkring oss som får gutter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i et stort byggefelt hvor vi er flere gravide damer/nybakte mødre. Veldig koselig med tanke på permisjonen! Nå har tre fått gutter i 2009, og seks andre har med "sikkerhet" fått vite at de venter gutt på ultralyd. Vet bare om ei som venter jente. Vi venter gutt nummer tre :-) Jeg gleder meg på gutt nummer tre - og synes det er kjempestas. Men det blir jammen et testosteronfylt nabolag!!

Er jente/gutt-balansen fremdeles 48/52%? Jeg håper dere produserer jenter til gutta våre der ute ellers i Norge :-) Blir hard kamp om jentene her omkring om noen år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår familie er det nok skjevt fordelt, vi har 3 gutter og venter jente nå, så da blir det 4 gutter/menn og 2 jenter/kvinner. ;-)

Ellers ser jeg i barnehagen og på skolen at alt i alt er det ganske gjevnt, men i noen kull er det mange jenter og få gutter og omvendt i andre kull.

Skrevet

Vi venter også gutt nr 3 nå. også har vi en katt så her blir forholde 5 hannkjønn og lille meg hehe....Jeg bor i en liten bygd og eldste gutten går i 1. klassen og der er det 10 jenter og 10 gutter så det går akkurat opp, så får vi se hvordan forholdene for 1.kl til høsten blir for da begyner neste mann på skolen :o)

Skrevet

av 7 stk på 6 mnd, er 6 gutter og 1 usikker... så er masse gutter hær også...

Skrevet

Rundt oss er det bare jenter, og jeg venter jente nr tre.. Så det går nok opp allt i allt=)

Skrevet

Denne gangen får alle rundt oss gutter også, men de to siste gangene fikk alle rundt oss jenter:)

Skrevet

Sist jeg gikk gravid fikk ALLE gutter her og...

Mens denne gangen får/fikk ALLE jenter føler jeg!!!!!

Skrevet

Vi var på fødselsforbredende kurs, der var vi 12 par. Alle ventet gutter bortsett fra oss og en som skulle ha tvillinger (en gutt og en jente)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...