Johan Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg plages med at hendene og fingrene mine dovner bort når jeg sitter rolig en stund. Og føttene verker utrolig mye... Dessuten svimler det mye for meg dersom jeg snur meg brått. Noen som kjenner til dette? Lurer på om det er lavt blodtrykk, og i såfall - blir det gjort noe med?? Skal til legen denne uka...
Johan Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 Dytter litt jeg. Ble ikke legetime før neste uke. Noen som har vært borti lignende?
Nr. 5? Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 jeg har hatt litt problemer me at beina dovner bort og det var samtidig som blodtrykket mitt var veldig ustabilt. Nå er begge deler gått over heldigvis. Var litt ubehagelig
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 jeg kjenner meg litt igjen her. Har også opplevd at hendene "sovner" og har også svartnet når jeg har reist meg fort. Skal nevne det når jeg skal til legen til mandag, forrige svangerskap hadde jeg perfekt blodrtykk hele tiden. Men det kan jo være helt annerledes nå.... Håper det år over, for det er litt ubehagelig ja.
Johan Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 Ja, det er litt ekkelt. Hadde fint blodtrykk hele forrige svangerskap jeg og, litt spent på hvordan det er nå...
entil :) Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Det at hender og føtter "sovner" er dessverre et vanlig fenomen hos gravide. Ingenting å gjøre noe med i følge min lege og jordmor. Jeg våkner sikkert 10 ganger hver natt av "sovende" hender, utrolig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå