Tøysetipp Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg er inne i det som kalles siste innspurt, å være så nære mål (siste eksamensoppg.) burde vært motivasjon nok. Det kjennes ut som at jeg skal dø, og at jeg mest sannsynlig vil sitere Hamsun i det jeg gjør det. Faen, Doffen har daua.
cherry coke Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Kan dessverre ikke hjelpe deg...Sitter med skolebøkene fremme, men har ikke åpnet de ennå. Har en stor økonomioppgave som skal inn, og motivasjonen er lik null...Tung å ha hverdag igjen etter en fantastisk ferie.. Men nå skal jeg koke meg litt kaffe og sette i gang!!
Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Fnis, dakar doffen :-/ Vet ikke hvordan du skal få motivasjon, men jeg ville prøvd å tenke litt fremover. Tenk så deilig det blir med sommerferie når du har gjort alt du kunne for å få gode resultater.. Lykke til :-)
Tøysetipp Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Det finnes ikke nok kaffe i verden, men jeg skal gi det et forsøk. Takk for motivasjonen, Spetakkel:-)) Og lykke til cherry coke:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå