Gå til innhold

Treff i Ålesund? :)


BarnNr.4 :)

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst til å begynne å treffes en gang i uken på kafè eller noe sånt?

Ser at det er mange som bruker å skrive om treff å sånn, men blir som oftes ikke noe av, så nå vil jeg prøve å få til noe her :)

 

Jeg er ei jente på snart 21år og venter en liten bebis i september/oktober :)

 

Så hadde vert kjekkt om andre var intrisert å starte BIM treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=)

 

så bra at du ønsker å få til noe her=) jeg er med på å starte treff=) skal selv ha nr.3 i september =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på tide at vi får et treff opp og gå!

Er 23 og har termin i sept/okt.

Passer best på kvelden for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken dager passer det for dere da damer? kveldstid er best for meg.

for meg kan onsdags kvelder gå- avhengig av barnevakt til de andre 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber natt på sykehuset, og kan alltids komme på treff før jeg går på vakt. Så for meg er det samme hvilken dag, men Onsdag høres bra ut for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig å se så mange som har lyst til det ;)

Vi skulla bare ha satt opp tidspunkt og sted, så møtes dem som kan:)

Så kom gjerne med forslag på hvor dere har lyst å møtes og når tid det passer best for dåkke, så laga vi ei lita BIM gruppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har visst fri den dagen jeg også:) jeg har ikke bodd her så lenge, så er ikke så kjent i Ålesund enda! bor på Sula.. så dere må forklare godt hvor det blir treff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunna jo møttes på Peppes eller på lyspunktet, eller om dere andre har noen forslag så bare kom med dei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ej bare satt opp BIM treff på Lyspunktet den 6 mai kl. 18. Og om dere vil endre så bare gjer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyspunktet er en veldig hyggelig kafe som ligger i byen. Hvis du vet hvor Statoil er, blir det ca rett på andre siden av gata. Like under Peppes Pizza, og like ved den ene inngangen til Storsenteret :) Var det noen ok forklaring tro?:) Statol skulle jo være greit å finne, så kan jo evt møte deg utenfor der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg er helt lost. hehe. skal nok klare å finne ut hvor det er! eventulet møtt deg på statoil først :P ja, det føles litt betryggende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) kan dere værsåsnill ha et treff uka etter eller noe også:) jeg er ikke hjemme neste uke:( men har så lyst til å møte flere gravide i ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok flere treff fremover=) vi vil gjerne ha med deg også-så vi ordner nytt treff vettø=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det mange som kommer da? :) Sign da, så ser vi kor mange vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

 

Jag träffas gärna, vet inte om jag hinner på onsdag, men annars nån annan gång! Jag är 27 med termin i dec/jan.

 

Bra initiativ!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...