Gå til innhold

NEEEEI;(

*Vilhaenbolleiovnen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok to tester en på dag 4 før ikm og en på dag 3 før ikm, å begge var svaaaaaakt positiv, så tok jeg en ny test i dag på ikm å gledet meg til å se en sterk strek men DEN ER BLENDAHVIT:( så utrolig uretferdig, er det noen håp for at jeg er gravid lell??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har skjedd meg flere ganger desverre. Det ender med mens hos meg, noen ganger en forsinket mens. klem til deg

Skrevet

takk for svar ula men huff, så skiipt, trodde en strek var en strek jeg;( dårlig gjort,blir ikke mer selvtesting på meg, skal til legen neste gang , ble så utrolig skuffa!

Skrevet

Åh så leit!

Jeg trodde også at en strek var en strek! Det er jo det som står på testene!!! Og det har jeg også lest flere plasser her inne!! Det er jo så utolig vondt å bli skuffet, når en først får forhåpninger og tror at man er gravid!!! Kjempe kjempe leit!!

Jeg hadde faktisk tenkt å teste meg 2-3 dager før IKM, men nå tror jeg nesten at jeg lar det være. For hvis den er svak positiv hva betyr vel det da? Ingenting?

Stor trøsteklem!!

Krysser fingrene for at det klaffer for dere snart!!

Skrevet

Er redd for at det høres ut som en kjemisk graviditet. Egget streifer livmoren men klarer ikke feste seg skikkelig, men likevel begynner kroppen å produsere litt hcg slik at det kan vises på en test i en dag eller to.

Har opplevd det selv...

Det hele ender i en blødning som kan være kraftigere enn vanlig mens, men ikke nødvendigvis med smertefull.

Hadde vi ikke testet så tidlig som vi bimmere ofte gjør, så hadde det hele blitt avskrevet som den gangen tanta kom et par dager for sent. Det er mange potensielle graviditeter som ender på denne måten.

Så ja, en strek er en strek, det er ingenting galt med testene. Men det er ikke alltid utviklingen går riktige veien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...