Har fire go`inger Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg har vært til tidlig ultralyd ( i uke 8) og så hjerte slå. Ble superlykkelig:) Men nå i ettertid, har jeg blitt redd igjen (er i uke 9). Jeg mistet i jula og klarer ikke helt å slappe av - fant det ut i uke 10, men gynekologen trodde det måtte ha skjedd mye tidligere. Jeg har så få symptomer, som gjør at jeg er livredd for at det går galt igjen....er det noen flere som er redde? Blir så stresset av at man kan ha mistet, uten at blødningene kommer med en gang...... Noen som har noen oppmuntrende statistikk å komme med?
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Hei:) Alt er sikkert i skjønneste orden. Leste et sted at dersom man hadde sett et hjerte slå var det 95% sikkert at det gikk bra Tror jeg leste det på en tråd her inne. Jeg skjønner veldig godt at du er nervøs, likevel. Jeg mistet 29 januar, og er nå 6+3 på vei.. og er til tider kjempenervøs. Har akkurat bestilt meg time til tidlig UL i morgen p.g.a. merkelig utflod.. men er sikkert ikke noe.. er jo bare så redd for å måtte oppleve det samme en gang til.. Men, det skal være et hjerte som slår der nå hvis alt er i orden, sannt? Gru-gleder meg, men er jo greit å sjekke.. Du kan jo sikkert få en til UL dersom du er urolig.. legen min sa at jeg skulle bare ta kontakt, åsså skulle han ordne det. Er jo bedre enn å gå å være så redd:) Håper det hjalp litt.. og lykke til:)
Har fire go`inger Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Ja, dette var hyggelig statistikk - 95%!!! Ja, det hjalp faktisk litt. Du får ha lykke til på ultralyden i morgen:) Krysser fingrene for at alt er bare bra:) Han jeg var hos, sa at man kunne se hjerte slå i uke 6 - så du får sikkert se det i morgen:)
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Takk for det:) Er så spent:)
Mikkemafian Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Er redd ennå jeg.. Er 15+3 i dag og har vært til ul i uke 7 og 10, hørt hjertet slå i uke 11 og 14. Tror ikke jeg kommer til å slappe av før jeg kjenner spark daglig.... Men det er helt klart store sjanser for at det skal gå bra når man har sett hjertet slå på tidlig ul!! 95 %, var det ikke, og det er bra odds å ha med seg.. Lykke til videre på ferden, og krysser fingrene for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå