SolMåneStjerne Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Om når man ikke har lov å fly,er det noen grense på det?? skal nord over i august,og da er jeg 31 uker på vei,og når jeg reiser hjem så er jeg 33 uker ca. er det forsent da å fly ? vi har tenkt tanken på å kjøre bil men det tar et par dager før en er framme.... håper noen vet takk på forhånd:)
ml87 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 http://norwegian.no/sw185.asp#8 8. Gravide En normal graviditet beregnes til 40 uker. Dersom du venter barn, kan du normalt fly med Norwegian inntil 4 uker før forventet nedkomst. På reiser under 4 timer kan gravide fly med Norwegian inntil 2 uker før forventet nedkomst. Det må fremvises legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet, samt at legen erklærer den gravide som frisk nok til å kunne foreta flyreisen. Innenfor 2 uker før forventet nedkomst aksepteres ikke gravide passasjerer. Dersom du er i tvil, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 815 21 815. DEtte er det som står hos norwegian
Juni prinsesse Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 De fleste flyselskapene sier det at de ikke vil ha med gravide de siste 4 ukene før termin, da de ikke ønsker at en eventuell fødsel skal sette i gang i flyet. Utover det skal det ikke være noe problem for deg å reise ) Husk støttestrømper, gå litt rundt i flyet og drikk masse vann! God tur )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå