Gå til innhold

God hverdag!!

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var barn levert, mann reist avgårde til Kristiansand, hund luftet og kaffen er inntatt:-)

Det er deilig med ferie, men det er litt godt å komme tilbake i rutine også.

Særlig Storebror trengte å treffe kompisene sine igjen. Uff så sur de siste dagene av ferien:-)

Ønsker alle en god start på uken, det blir lettere å stå opp til fredagen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det kunne vært ferie hele året rundt jeg:-) Frøkna her har vært travelt opptatt hver eneste dag med diverse sysler så hun har ikke rukket å kjede seg stort. Men gjensynsgleden var enorm i barnehagen i dag! Kos og klem og hvinende jentehyling:-) Herlig å se hvor glade de er for hverandre disse små:-)

Smokkeslutt i går kveld gikk over all forventning og hun nenvte det i dag tidlig. Nemlig at hun hadde sluttet, enough said:) Så da var det visst slutt på bleier, flaske og smokk her i huset:-) For alltid!!! Neste ut får bli eventuelle barnebarn:-)

Det gir en slags frihetsfølelse å være ute av disse tingene:-) Ingen krise om vi har glemt noe liksom...

Ha en super dag du og:-)

Skrevet

he he, ferie hele året du :-)) Det skulle tatt seg ut....

Smokkeslutt ja, da er liksom alt fra "babyen" borte eller?

Mine har ikke brukt smokk de, så der har jeg ingen erfaring.

Og plutselig har to litt uti familien blitt gravide, så nå skal alt av baby-ting ut av huset her også:-))

Litt vemodig, men Knerten har jo ikke brukt vogn på det jeg kan huske.

Og sprinkelsenga står i boden den. Fint om noen kan få bruk for den da:-))

Skrevet

Ja nå er det ut med alt som minner om babystadiet:-)

Alt stæsjet synes jeg er deilig å bli ferdig med, men at liten baby har blitt stor jente som klajej søl, det er noe helt annet:-)

Hun har blitt så selvstendig nå at vi faktisk må passe på henne som smeder innimellom. Fikser nemlig alt selv mener hun:-) Skal lage mat selv, lage kakao, stelle seg, tørke seg på do, skjære brød og smøre.....jaja, greit nok liksom, men noe av det er greit at vi voksne gjør tenker jeg:-)

Skrevet

Kanskje det er alderen? Knerten er likedan.

I påsken kunne han ikke på noen måte forstå hvorfor han ikke kunne sage med sirkelsagen helt alene....

Han skal også gjøre ALT selv, og jeg må bare innrømme at det er litt slitsomt.

Men når vi spør hvor mange år han er svarer han glatt 7år, enda han vet at han er 3. Han vil bare være like stor som Storebror:-))

Skrevet

Er helt klart alderen ja, med litt hjelp fra eldre søsken:-) Som klarer alt selv:-)

Skrevet

Ja selvfølgelig..... Jeg tenkte på det her en dag, at Storebror ville klare seg selv han også. Men ikke noe i nærheten av det Knerten driver med.

Storebror ville kle på seg selv, og smøre smør på skiva. Det er liksom i en annen kategori enn en sirkelsag og brødkniv:-))

Men Storebror hadde jo ingen storesøsken å strekke seg etter;-)

I see...

Skrevet

God hverdag, ja!!

Men jeg lurer på en ting: hva med dem som ikke har storesøsken, men vil klare absolutt alt selv likevel? Hvor kommer det fra montro? Grrrr.....

Skrevet

Ha ha ha det kommer fra en streber av en mamma;-))

Skrevet

Deilig med ferie, men hverdagen er jaggu herlig den også!

Har hatt en pangstart med masse jobb og lite søvn de siste dagene. Men egentlig har det vært helt greit for i ferien sov jeg vel omtrent det dobbelte hver natt enn jeg gjør ellers. Gjorde vel egentlig det meste dobbelt? Vin? ja... Mat? Definitivt dobbelt. Godter? Trippelt ;-)))

Så veldig greit da med hverdager og "havrelefsa" igjen. Nå er det jo snart tid for Keikosesongen igjen også, så da er det vel bare å henge i, he, he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...