Thessa og Bebbis Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Var på sykehuset i Påsken pga høyt BT. Da fikk jeg ultralyd og legen sa barnet var helt normalt stort med 14% i pluss. Synes ikke det hørtes veldig avskrekkende ut. Men var hos JM idag, og hun fikk kjempe høyt SF mål på meg! (38 CM) Er 37+2 idag. Har babyen vokst så mye på noen dager? :-P Eller er det bare hun som målte litt rart idag? Hun som har målt meg hele veien. Har tidligere ligget akkurat på den øverste streken.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Tror neppe baby har vokst så mye på noen dager. Kan jo være at baby ligger og presser seg utover i magen osv.tror det er en del som spiller inn på målene. Hvor mye + i vekt er 14% da?? jeg har også fått estimert mulig stor baby.Skal på ny UL om 3 uker ca... Er bare 30+2
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Fra 37 uker og 0 dager til 37 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 2950 g CRL: 33 cm Full lengde: 46 cm Da blir det + cirka 400g. Om det er riktig. Slike målinger er langt i fra riktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå