Gå til innhold

Andre med barn som ikke ville i bhg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe...datteren min ville ikke i bhg. Hun ville ha mer påskeferie=) Vi har hatt en fantastisk ferie med mye moro, og hun har tydeligvis sett for seg en enda lengre ferie.

Hun ble skikkelig lei seg da jeg leverte henne i dag=(

Men jeg regner med at hun nå har det strålende, og ikke angrer et sekund at hun gikk i bhg. Strålende vær og mange venner, hva er bedre enn det?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toåringen min ville heller ikke i barnehagen og var rasende hele veien dit. Men da vi kom inn ble hun kjempeglad å løp avgårde uten å si hadet engang, hehe:)

Skrevet

Vår ville, og gledet seg, men der var det planleggingsdag gitt. Og det har vi ikke fått beskjed om!! Synes det var temmelig sløvt. Eneste måten jeg fant det ut på var å gå inn på kommunen sine websider og inn på årshjulet der, der stod det, men dagen idag står ikke som planleggingsdag på det årshjulet vi har fått utdelt, og heller ikke en eneste påminnelse før påske. Var flere foreldre der, så ikke bare vi som har vært sløve. Nei, dette syntes jeg var dårlig... Er ellers superfornøyd med vår barnehage og de pleier å være veldig flinke med beskjeder etc da!! :)

Skrevet

Mine var også litt innstilt på mer kos og moro hjemme, men var strålende fornøyde da vi kom til barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...