<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 i går kveld kom d masse slim,og i dag morges i halv 7 tiden når eg reiste meg begynte d å renne,trusa ble helt våt og d fortsatte på do! hentet meg ny truse og da ble d vått på gulvet. så no ligger eg her å prøver å slappe av før ting tar seg opp=) merker vonde mensensmerter og smerter i ryggen,så dette er litt spendendes,er 9 dager til termin og førstegangsfødende...så kjenner eg er litt nervøs...trodde aldri noe skulle skje før termin..!
Gutt, jente og ? Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Ååå, så spennende Ønsker deg masse lykke til
Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Ååååå!!! Jeg har også 9 dager til termin, og kommet masse slim/gele de siste dagene... Ho ho ho.. Lykke til!! Dette er bra spennende;)
Helene- Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Masse lykke til Så spennende!! Håper det skjer noe her også snart:)
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 tusen takk=) Lykke til så masse til dere og,=)
Gjest Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Lykke til, det kommer til å gå så bra så! Snart har dere babyen deres!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Er det slimproppene deres som har gått da:) Spennende....Hvordan går det med dere tro? Jeg selv fødte 9 dager før termin sist:) Har 3 uker til termin nå og er dritlei...Venter på at denne proppen skal gå her og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå