Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Heisann! Er nå gravid med nr 2 etter 8 mnd med pergo:) Er i dag 5+1 og kvalmen kom som en rakett i dag.... Har ellers veldig lite symptomer, men er oppblåst i magen og kasnkje pittelitt øm i puppene. Termin er 17.12.09. Jeg skal på tidlig UL neste torsdag pga delt livmor og da får jeg hååååpe at jeg er så heldig å få se et bankende hjerte og en mer nøyaktig termin....... Er så superspent nå at jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe som helst...... Gleder meg til å bli bedre kjent med dere damer her inne og følge dere fremover:) Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 gratulerer så masse med spire!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Forresten; var ikke vi gravide samtidig sist også? Når er Camilla født? Jeg har en gutt som ble født i juni 07:) Mener jeg husker deg godt fra sist runde skjønner du:)
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer med graviditeten! Kjipt du er kvam allerede, men det er vel verdt det!:-) Husker deg fra min forrige runde. Har ei datter født i mai 2006. Mener å huske deg fra "sliterne". Jeg er 6+0 i dag, termin 10 des. :-) (Ble prøverør denne gang også for oss.) Og du, jeg blir ikek fornermet om du ikke husker meg! ;-) var ikke så veldig aktiv her inne da heller. Lykke til med ul!! Kjempespennende!
Har fire go`inger Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer så mye:) Kos deg med graviditeten:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2009 takk takk! Litjpia; joooo jeg husker deg fra slitere jeg:) Jeg var veldig aktiv på BIM den gangen, men denne gangen har jeg vært roligere. Så gøy at vi følger herandre da! Jeg fikk 3. juni 2007 og nå har jeg termin 17. des; bare 1 uke etter deg:) Ble det mange forsøk på dere denne gangen da? Er det St. Olavs eller? Klem
hildri Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Hei maddemor. Vi har termin på samme dag!!! Hyggelig at vi kom over fra sliterne sammen. Gleder meg til å følge deg.
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Hei:-) Artig at du husker meg! Det ble to forsøk denne gang, eller dvs et oridnært forsøk og et fryseforsøk som gav resultater. Føler meg kjempeheldig som har lyktes på så få forsøk. (Bank i bordet, er jo bare noe uker på vei..., kan jo enda gå galt.) Var på St. Olav ja. Skal på ul i neste uke. Vanlig prosedyre etter prøverør. Hååååper så inderlig at de ser et lite hjerte som banker Jeg fikk 3.mai 2007. Gøy at det er så likt både nå og da! Er det jente eller gutt du har? Jeg har ei skjønn jente! :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2009 Hildri; gratulerer så mye!!!! Kjempeartig at du også kom inn hit!!!! Litjpia; jeg har en gutt fra før. Han ble født på St. Olvs og da fikk vi hjelp fra fertilitetsseksjonen på st.olavs med utredning og pergo. Skulle egentlig ha hatt lap i nov-06 og evt prøverør på nyåret 07, men vi ble gravide med pergo i aug/sept 06 vi:) Jeg skal på UL neste torsdag jeg:) da er jeg bare 6+3, men gyn mente det holdt. Egentlig ville han ha meg inn torsdagen etterpå, men da er jeg på jobbreise.... Hååååper jo at vi får se et lite hjerte da, men det kan jo hende at det er litt tidlig. Ellers er jeg nå bare så sinnsykt kvalm! Har vært helt jævlig siden ejg våknet i morges og det hjelper ikke å spise, drikke, gå på do eller noenting;( tror jeg bare må ta en tur for å spy jeg altså..... usjameg...
Sivert Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer så mye!! Og velkommen til 1.trimester!! Håper ikke kvalmen varer så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå