pyret&jeg+spire Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hva gjør dere om dagen? Har kjent på smerter i bekkenet ganske lenge nå, mest om kvelden, men i dag våknet jeg og kom meg så vidt ut av senga... Har tusen ting å gjøre, men klarer jo ikke å bevege meg Får dårlig samvittighet av å ligge på sofaen når det flyter rundt meg... Og humøret blir jo også påvirket av å ikke klare noe... Uff...
Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 På slutten med nr 3 gjorde jeg nesten ingenting fordi jeg visste jeg ville svi for det om jeg gjorde noe. Kom meg ut av sengen og klarte å gå litt på formiddagen og kunne gjøre litt, men dersom jeg gjorde det så stivnet jeg sånn til at jeg måtte ha krykker for å gå på kvelden og lå våken halve natten pga smerter. Tvng meg selv til å ikke ha dårlig samvittighet, var kun noen måneder tross alt og jeg er jo ikke sånn til vanlig tross alt (men man kan fort bli det dersom man ikke tar hensyn til seg selv når man har mye vondt). Nå er jeg i uke 24 med nr 4 og er akkurat begynt å kjenne mer til bekkenet, så prøver å f.eks unngå å bære 1,5 åringen opp og ned trappene og mer enn jeg må, prøver å ikke løfte 4 åringen, er begynt å overlate støvsuging ol til mannen og lytter til kroppen slik at jeg roer ned når jeg kjenner det murrer litt. Dette kom rett før påskeferien (er lærer så ha lang ferie), så er spent på hvordan det blir på jobb i morgen, er redd en helt dag kan bli for mye nå som det er begynt å bli vondt, men skal til lege på torsdag så får høre hva han sier da om evt gradert sykemelding. Ikke plag deg med dårlig samvittighet, det gagner absolutt ingen. Om noen måneder er du bedre og kan fungere normalt igjen, i mellomtiden skal du tenke på deg selv og ikke rot :-)
2 små og en undulat Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Man gjør det man orker, og ikke mer. Det er viktig å ikke presse kroppen for mye, da får man igjen for det så det holder:/ Jeg prøver å veksle mye mellom å gå, sitte og ligge, da fungerer bekkenet best. Å stå eller ligge MYE er ikke bra, ihvertfall ikke for bekkenet mitt.. Og ja, det går virkelig utover humøret:( Man vil, men får det ikke til:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå